احمدی گفت : 90 هزار و 378 نفر واجد شرایط رأی دادن در نکا هستند که 148 شعبه اخذ رأی در روز انتخابات در محل‌های مستقر شده، رأی مردم را جمع‌آوری می‌کنند...

جعفر احمدی فرماندار نکا:حدود 90 هزار نفر نکایی واجد شرایط رای دادن هستند

 

به گزارش شرق پرس جعفر احمدی فرماندار نکا اظهار داشت : این افراد به عنوان هیات اجرایی، بازرسان، نظارت، کمیته های مختلف و همچنین افراد اداری و نیروهای خدمات رسان در برگزاری انتخابات فعالیت می کنند.

 

وی با اعلام اینکه همه دست اندرکاران انتخاباتی براساس قانون و با امانتداری کامل از رأی مردم صیانت می کنند، اظهار کرد: اعضای ستاد انتخابات باید به دور از حواشی به وظایفی که مطابق قانون برای آنها تعیین شده است با دقت نظر و آرامش در انجام وظایف محوله تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مشارکت و حضور حداکثری مردم در گرو اجرای دقیق قانون است، یادآور شد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه ای برای نظام و دولت است که مهم ترین وظیفه ما تشویق مردم برای حضور حداکثری است.

 

احمدی گفت : ۹۰ هزار و ۳۷۸ نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان ۱۲۰ هزارنفری نکا هستند که ۱۴۸ شعبه اخذ رأی در نکا شامل ۲۱ شعبه سیار و ۱۲۷ شعبه ثابت در روز انتخابات در محل‌های مستقر شده، رأی مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

به گزارش ایرنا, فرماندار شهرستان نکا افزود : همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات در این شهرستان آماده است و امیدواریم با استفاده مطلوب و بهینه از امکانات مادی و نیروهای انسانی دراین دوره هم مانند دیگر دوره ها، شاهد حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم ایران در حماسه انتخابات باشیم.