یکی از اعضای شورای شهر سورک, از انتخاب حسین طبری عضو جوان شورا, بعنوان شهردار جدید این شهر خبر داد

به گزارش شرق پرس, پس از کناره گیری ابوالفضل سبک روح شهردار سابق سورک, و چند ماه اداره امور توسط سرپرست, اعضای شورا به شهردار شدن عضو جوان شورای شهر رای دادند.

 حسین طبری دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و از اعضای سابق شورای شهر سورک بود که بعنوان شهردار جدید مرکز شهرستان میاندورود از همکارانش رای اعتماد گرفت.

از سوی دیگر با خارج شدن این عضو شورای شهر از صحن پارلمان شهری, غفار وفایی از اعضای علی البدل شورا نیز پس از ماهها دوری, مجدداً به شورای شهر راه یافت.

به نظر می آید شهرداری سورک پس از استعفاهای پی در پی شهرداران قبلی اوضاع مناسبی نداشته باشد و مردم این شهر امیدوارند با دمیده شدن انرژی جوانی به مدیریت شهری آن توانی دوباره بخشیده شود.

شهرداران قبل گرچه تا حدودی موفقیت هایی در اداره امور شهری داشتند اما هرگز آنگونه که مردم انتظار داشتند نتوانستند چهره شهر را از محرومیت های آزار دهنده بزدایند.

حال باید منتظر بود و دید که آیا طبری توان آن را دارد که همای سعادت را بر شانه همسایه شرقی مرکز استان بنشاند یا خیر. البته که پذیرش این مسئولیت در این برهه زمانی چیزی جز یک ریسک سرنوشت ساز نمی تواند باشد اما موفقیت طبری در این کرسی نیز می تواند او را به اهداف بلندش نه تنها در شهرستان بلکه در منطقه برساند.

 

لازم به ذکر است تا کنون از ترکیب آراء اعضای شورای شهر برای راهیابی طبری به کرسی شهرداری اطلاعی در دست نیست.

محمد مبرا -سردبیر