با توجه به اینکه حل مشکلات شرکت هلدینگ استیل آذین به زمان زیادی نیاز دارد و به طور حتم تا روزی برگزای مزایده چهارم برند پرسپولیس که تاریخ آن 29 اردیبهشت تعیین شده‌ است، مشکل بدهی بانکی این هلدینگ بر طرف نمی‌شود حسین هدایتی از شرکت در مزایده چهارم پرسپولیس انصراف داد.

حسین هدایتی از خریدن باشگاه پرسپولیس منصرف شد

 

 

شرق پرس: حسین هدایتی که به دلیل تقبل هزینه‌های پرسپولیس در برهه‌های گوناگون با لقب «عابربانک» یاد می‌کنند از خرید این باشگاه انصراف داد.
 

اهلیت نداشتن حسین هدایتی به دلیل بدهی بانکی باعث شد تا سازمان خصوصی‌سازی والبته هیات واگذاری مانع از واگذاری برند باشگاه پرسپولیس به وی شوند؛ موضوعی که اعتراض شدید امیر عابدینی نماینده وی در مزایده برند باشگاه پرسپولیس را در پی داشت.

 

با توجه به این موضوع هدایتی و عابدینی با حضور در سازمان حصوصی سازی مدارکی را که ثابت می‌کرد مالک شرکت استیل آذین اهلیت تصاحب برند پرسپولیس را ندارد، در اختیار گرفتند تا با مذاکره با بانک مرکزی موانع پیش آمده را بر طرف کنند و بتوانند درمزایده چهارم شرکت کنند.

 

از این رو عابدینی با حضور در بانک مرکزی با مسئولان این بانک در خصوص بدهی‌ بانکی حسین هدایتی وارد مذاکره و در نهایت مشخص شد شرکت هلدینگ استیل آذین بدهی بانکی دارد نه شرکت استیل آذین ایرانیان اما چون سهام شرکت استیل آذین ایرانیان وابسته به شرکت هلدینگ استیل آذین است بدهی‌های این شرکت مربوط به آن شرکت هم می‌شود که همین بدهی شرکت هلدینگ استیل آذین باعث شد تا اهلیت هدایتی مورد تایید قرار نگیرد.

 

با توجه به اینکه حل مشکلات شرکت هلدینگ استیل آذین به زمان زیادی نیاز دارد و به طور حتم تا روزی برگزای مزایده چهارم برند پرسپولیس که تاریخ آن ۲۹ اردیبهشت تعیین شده‌ است، مشکل بدهی بانکی این هلدینگ بر طرف نمی‌شود حسین هدایتی از شرکت در مزایده چهارم پرسپولیس انصراف داد.

 

به گفته امیر عابدینی، حسین هدایتی شخصا ۱۲ میلیارد تومان بدهی بانکی دارد که برای آن سند ملکی هم گذاشته است اما تمام بدهی‌های شرکت هلدینگ استیل آذین زیر ۱۰۰ میلیارد تومان است./آنا