پایگاه خبری پلیس در گزارشی به معرفی دو سرباز وظیفه در نکا پرداخت که یکی از آنها 4 فرزند و دیگری 3 فرزند و یک نوه دارند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سربازان وظیفه حسن ذبیح‌نژاد با ۲۹ سال سن و چهار فرزند و سرباز وظیفه نصرالله نوع‌دوست ۳۱ ساله با سه فرزند و یک نوه در فرماندهی انتظامی شهرستان نکا در حال خدمت مقدس سربازی هستند.

 

 

sarbazan-neka5

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: محل سکونت این سربازان کوی مهرگان این شهرستان است که با تدابیر فرمانده انتظامی مازندران این حضور تحولات مفیدی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی در این شهرک را شامل شد.

 

 

حسن فلاح خاطرنشان کرد: این سربازان از افراد زحمت‌کش این فرماندهی بودند و سرپرستی خانواده‌شان را برعهده دارند و تنها در روزهایی که به مرخصی اعزام می‌شوند از طریق حرفه کفاشی و کارگری امرار معاش می‌کنند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ادامه داد: جهت مساعدت به این سربازان هدایا و جوایزی در ایام و مناسبت‌های مختلف به خانواده‌های آنان اهدا شد و از آنان به طریق مختلف حمایت می‌شود.

 

 

سربازان متاهل و عیا‌ل‌وار مازندرانی هم در پاسخ به این سئوال که چرا در موعد مقرر به خدمت سربازی نرفتند و بعد از سا‌ل‌ها خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کردند، گفتند: با توجه به وضع مالی، متاهل بودن، سرپرستی خانواده و شرایط سخت زندگی فکر می‌کردند امکان خدمت سربازی برای‌شان متصور نیست ولی به‌دلیل موقعیت اجتماعی و انجام تکالیف قانونی به خدمت مقدس سربازی آمدند.

 

 

 

سربازان وظیفه حسن ذبیح‌نژاد در تاریخ ۱۹ بهمن سال گذشته و سرباز وظیفه نصرالله نوع‌دوست در تاریخ ۱۹ اسفند ۹۳ خود را برای خدمت سربازی معرفی کردند.