حجت الاسلام حسینعلی فعالی گفت: هیات های مذهبی گلوگاه به تعداد 1500 نفر در 13 هیات ساماندهی و به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

mashad56

 

 به گزارش شرق پرس حجت الاسلام فعالی رئیس اداره تبلغات اسلامی گلوگاه در گفتگوی تلفنی با خبرنگار شرق پرس با تسلیت شهادت جهانسوز امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) گفت: در این روز عزیز خداوند توفیق داد به همراه هیئات مذهبی شهرستان گلوگاه در حرم امام رضا (ع) باشیم و در این روز به سوگواری بپردازیم و از اینجا نیز نائب الزیاره همه مخاطبان شما خواهیم بود و برای همه عزیزان از درگاه حق تعالی توفیق زیارت را  طلب  خواهیم کرد.

 

حسینعلی فعالی با بیان اینکه همه ساله در این روز هیئت های مذهبی گلوگاه به این سفر زیارتی اعزام می شوند افزود:  چهار گروه ۲۰ نفره  از این شهرستان با پیای پیاده و به  مدت ۱۴ روز برای حضور در عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع)  به  سمت مشهد مقدس  راهی شدند.

 

وی ادامه داد:هیات های مذهبی گلوگاه نیز به تعداد ۱۵۰۰  نفر در ۱۳ هیات  ساماندهی و به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه خاطر نشان کرد: تجمع بزرگ هیئات مذهبی و  عزاداران گلوگاهی  در حسینیه ملا عباس واقع در مسجد مقدس برگزار شد و  ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران به همراه آیت ا… طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام شکریان رئیس سازمان تبلیغات مازندران از این هیات بازدید کردند.