علی اصغر یوسف نژاد در واکنش به دریافت حقوق دهها میلیونی مسئولان گفت: حقوق دریافتی با این اعداد و ارقام صحیح نبوده و قابل دفاع نیست، این موضوع باعث نگرانی در نظام اداری و اثر نامناسب بر روحیه پرسنل و بدنه سیستم ایجاد می‌کند.

 حقوق دهها میلیونی مسئولان بیمه قابل دفاع نیست

 

به گزارش شرق پرس علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با فارس درباره حقوق مسئولان بیمه که این روزها ورد زبان مردم و فضای مجازی شده است، اظهار کرد: به صورت معمول پرداختی در دستگاه‌های دولتی با استفاده از شرح خدمات و نوع کاری که انجام می‌دهند و بر مبنای سابقه کاری و رتبه، تحصیلات و تجربیات انجام می‌شود.

 

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن چیزی که در سیستم اداری ما حاکم بوده، دریافتی افراد متناسب با کار و خدمات مشابه در وزارتخانه‌ها متفاوت است و این تبعیض در وزارتخانه‌ها نیز مشاهده می‌شود.

 

وی اضافه کرد: دولت باید تناسب قابل دفاع بین حقوق و مزایا افراد در دستگاه‌ها برقرار کند، دریافتی آموزش و پرورش با دریافتی وزارت علوم که فعالیت مشابه انجام می‌شود، ناعادلانه است.

 

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: میزان دریافتی در شرکت‌ها اگر چه بر مبنای خاص و آیین‌نامه استخدامی خاص است ولی قابل دفاع نیست.

 

یوسف‌نژاد اضافه کرد: اصلاح نظام اداری یکی از خواسته‌های مجلس قبل و مجلس آینده است و دولت باید این زمینه را فراهم کند.

 

وی در ارتباط با حقوق دریافتی مدیران بیمه یادآور شد: حقوق دریافتی با این اعداد و ارقام صحیح نبوده و قابل دفاع نیست، این موضوع باعث نگرانی در نظام اداری و اثر نامناسب بر روحیه پرسنل و بدنه سیستم ایجاد می‌کند.

 

منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس فعلی و مجلس آینده باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.