سرهنگ رضوانی گفت: پلیس میاندورود در عملیاتی ضربتی سارقان را در خانه استیجاری دستگیر کردند و که سارقان به 4 فقره سرقت از جمله سرقت از یکی از مراکز درمانی این شهرستان اعتراف کردند.

حمله ضربتی پلیس میاندورود به خانه تیمی سارقان

 

 

به گزارش شرق پرس فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری اعضای یک باند سرقت اماکن عمومی و خصوصی با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .

 

سرهنگ ذات الله رضوانی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود،افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه متهمان را که با تشکیل باندی در یک منزل اجاره ای سکونت داشتند شناسایی کردند.

 

سرهنگ رضوانی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجوئی های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله سرقت از یکی از مراکز درمانی این شهرستان اعتراف کردند.

 

سرهنگ رضوانی در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ضمن هشدار به شهروندان و مدیران دستگاها و اماکن های خصوصی از آنان خواست:حتی الامکان منازل و اماکن خود را به ابزارهای ایمنی از جمله قفل مطمعن،دوربین مداربسته و دزدگیر مجهیز کرده و هنگام ترک منزل یا اماکن از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمایند.