حاج منصور ارضی در مداحی روز عرفه با حمله به برجام گفت: ارضی اضافه کرد: امروز برای همه دعا کنید، مخصوصا نمایندگان که درست تصمیم بگیرند و جایی نروند که در بن‌بست گیر کنند و مجبور شوند قبول کنند. اگر قبول کنند خیلی مشکلات به‌وجود می‌آید.

arzi-hajmansorr

 

 

 

شرق پرس: این مداح در بخشی از سخنان خود در طول دعای عرفه امسال، چنین گفته است:

 

 

«… شما الان از برجام که همان جام زهر است چه می‌دانید؟ من هشدار می‌دهم به نمایندگان مردم در مجلس، چون ما دیگر به کسی امید نداریم، که مواظب باشید قیامتی هم هست، فریب نخورید، حقیقت این است که این مسئله سازش با دشمن است،

 

وی گفت: هرکسی از نمایندگان حسینی است باید فریاد بزند، گرچه ٢٠۶ نفر فریاد زدند، منتها بعضی مسئولان مجلس به آن بی‌توجهی کردند، اینها چگونه می‌خواهند جواب خدا را بدهند؟»  او ادامه داد: «دعا کنید برای این نمایندگان که عاقلانه عمل کنند، اگر این نمایندگان اشتباه کنند همه را به جهنم می‌برند و کسی نمی‌تواند کاری بکند».

 

 

ارضی اضافه کرد: «امروز برای همه دعا کنید، مخصوصا نمایندگان که درست تصمیم بگیرند و جایی نروند که در بن‌بست گیر کنند و مجبور شوند قبول کنند. اگر قبول کنند خیلی مشکلات به‌وجود می‌آید.

 

یاد کلام مقام معظم رهبری افتادم که چندین سال پیش فرمودند مگر ما بالاتر از زمان امیرالمؤمنین علیه‌السلام هستیم؟ امیرالمؤمنین علیه‌السلام خانه‌نشین شد.

 

چه شد که ۵٠ سال بعد از رسول اکرم صلوات‌الله علیه، اباعبدالله علیه‌السلام را به آن وضعیت به شهادت رساندند و سر از بدنش جدا کردند؟ ملت آن موقع نفهمیدند و درست تشخیص ندادند، اگر خدایی ناکرده این نفهمی بر ما هم مستولی شود چه می‌شود؟ برای همین است که می‌گویم استغفار کنید»./رجا نیوز