حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: پس از برگزاری جلسه بازپرس پرونده برای حمید بقایی قرار بازداشت صادر کرد و به این ترتیب این فرد اکنون ‌بازداشت است.

baghaee54

 

 
 
شرق پرس: حجت الاسلام محسنی اژه ای برای هشتادمین کنفرانس خبری خود با خبر مهمی در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت: ظهر امروز حمید بقایی معاون رئیس‌جمهور سابق، با نظر بازپرس پرونده بازداشت شده اما نمی‌توانم جزئیات اتهام وی را بیان کنم.
 
 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتادمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اعلام این خبر‌ افزود: حمید بقایی معاون رئیس جمهور سابق پرونده اتهامی در قوه قضاییه داشت که بازپرس پرونده این فرد را امروز برای بازجویی احضار کرد.

 

وی افزود: پس از برگزاری جلسه بازپرس پرونده برای این شخص قرار بازداشت صادر کرد و به این ترتیب این فرد اکنون ‌بازداشت است.

 

محسنی اژه‌ای گفت: متأسفانه به دلیل مسائل قانونی از بیان جزئیات اتهامی این فرد معذور هستم.

 

حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در دولت دهم و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ و دبیر «شورای عالی مناطق آزاد کشور و ویژه اقتصادی»‌ بوده است.

 
 
 
بقایی در بیستم فروردین ۱۳۹۰ با حفظ سمت از سوی محمود احمدی نژاد به عنوان معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزیده شد./تابناک