کاظم زاده درباره صدور رای دادگاه برای پرونده قتل زن جوان میاندورودی گفت: متهم ردیف اول ع- ب از حیث قتل عمدی مرحومه خدیجه رمضانی دارابکلایی به مجازات قصاص نفس با اجرای آن در ملا عام در شهرستان میاندورود محکوم شد.

حکم پرونده متهمان قتل زن جوان میاندورودی اعلام شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، قاضی حسین کاظم زاده، رییس شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان مازندران گفت: متهم ردیف اول ع- ب از حیث قتل عمدی مرحومه خدیجه رمضانی دارابکلایی به مجازات قصاص نفس با اجرای آن در ملا عام در شهرستان میاندورود، از حیث جرم مشارکت در آدم ربایی به تحمل ۱۵ سال حبس و مشارکت در سرقت به عنف و آزار علاوه بر رد مال مسروقه به تحمل ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم گردید.

 

 

 

کاظم زاده ادامه داد: همچنین متهم ردیف دوم م- ر- ش از حیث معاونت در قتل عمدی مرحومه خدیجه رمضانی دارابی به تحمل ۲۵ سال حبس تعزیری، از حیث مشارکت در آدم ربایی و سرقت به عنف و آزار به ترتیب به تحمل ۱۵ سال و ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم گردید که در مجازات های تعزیری با توجه به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ فقط مجازات اشد قابل اجرا و اعمال است.

 

 

شایان ذکر است، حکم مذکور ظرف مدت حداکثر ۲۰ روز قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

 

 

بنابر این گزارش، مرحومه خدیجه رمضانی نهم اردیبهشت امسال برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه اش خارج شد اما بعد از دوهفته قسمتی از استخوان‌های بر جای مانده از وی در عمق جنگل‌های قرمرض نکا پیدا شد.