در پی انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر «پخش ویروس ایدز از طریق عده ای که به بهانه چک کردن قند خون به درب منازل مراجعه کرده و کارت علوم پزشکی دارند» دکتر گویا این خبر را تکذیب کرد.

خبر انتشار ویروس ایدز تکذیب شد

 

 

شرق پرس: رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اخبار مربوط به پخش ویروس ایدز شایعه است و منبع معتبر دریافت اخبار و اطلاعات حوزه سلامت، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت است.
 
 

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت گزارش داد: در پی انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر «پخش ویروس ایدز از طریق عده ای که به بهانه چک کردن قند خون به درب منازل مراجعه کرده و کارت علوم پزشکی دارند» دکتر گویا این خبر را تکذیب کرد.

 

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت همواره برای اجرای طرح های کشوری که نیاز به اخذ نمونه از مردم در هنگام مراجعه به درب منازل آن ها دارد حتما قبل و حین اجرای طرح، از طریق رسانه های عمومی اطلاع رسانی می کند.

 

گویا تأکید کرد: هموطنان توجه داشته باشند که همیشه معتبرترین منبع دریافت اطلاعات در زمینه سلامت مردم و مسائل مرتبط به آن، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

 

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت افزود: بدون شک تداوم انتشار این اخبار در جامعه به جز تشویش اذهان عمومی نتیجه ای در بر نخواهد داشت و انتظار می رود مردم فهیم نیز به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند.