حجت الاسلام فعالی گفت: امروزه خطر آل سعود از خطر آمریکا و اسرائیل بیشتر است زیرا زیر چتر اسلام با نفاق دارد کار می کند با نام اسلام علیه اسلام جنایت می کند.

faalii60

 

 
به گزارش شرق پرس رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: این حادثه حادثه ای جانگداز بود که دل رهبر انقلاب را به دردآورد و ناراحتی و عزا را در چهره مقام معظم رهبری  و اقشار مختلف مردم مشاهده می شد.
 
 


مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه افزود: بیش از ۴هزار نفر از حجاج کشورهای اسلامی در حادثه منا جان خود را از دست داده اند در سرزمینی  که آن سرزمین امن خداست و حشرات و گیاهان در آن سرزمین در امنیت کامل می باشند اما به دلیل بی کفایتی و بی تدبیری یا تعمدی که از طرف آل سعود پست و خبیث در کار بوده این سرزمین حرم امن الهی را به عزا تبدیل کرد و برای امت های اسلامی گران بوده است .
 


وی ادامه دادند: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که ما عجله ای نداریم باید ببینیم آیا این کار از سر بی تدبیری بوده یا از روی تعمد،انسان وقتی در دوران گذشته می نگرد نمی تواند به آسانی از کنار جنایاتی که این آل سعود انجام داده اند به راحتی بگذرد.مگر می شود با همه امکانات و نیروهایی که آل سعود در اختیار دارد سقوط جرثقیل،آتش سوزی و جریان حادثه منا نمی شود گفت آل سعود بی تقصیر است، آل سعود دشمن اسلام است،گذشته از این ها آل سعود برای ضربه زدن به امت اسلامی ماسک اسلام به چهره زده اند اما مسلمان نیستند.
 


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: آل سعود خود مظهر شیطان و کینه و کدورت است و نسبت به اسلام همان راه بنی امیه و بنی عباس می رود ، اینها مخالف جریاناتی هستند که اسلام ناب محمدی(ص) را ترویج  می کنند، اینها از روزی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید جز خیانت و توطئه کاری نداشتند حتی جریاناتی امثال ریگی را همینها بوجود آوردند و صدها مسجد و مدرسه درست کردند و به جای ترویج اسلام در آن دشمن اسلام را تربیت می کنند.
 


حجت الاسلام فعالی  در ادامه اظهار داشت : بعد از تهدیداتی که رهبر معظم انقلاب نسبت به آل سعود داشتند در مورد جنایات فاجعه منا آنان عقب نشینی کرده  چرا که از جایگاه و قدرت خودشان می ترسند.
 


عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ابراز داشت : یا رسول الله چه کسانی بعد از تو تکیه زدند به جای تو و زمام امور را بدست گرفتند به نام تو، اگر اینها حرم ائمه را تخریب کردند، آتش زدند  و ضریح مقدس را غارت کردند اینها همانهایی هستند که بر بدن ابا عبدالله(ع) با سم ستوران تاختند و خیمه ها را آتش زدند و خانواده اباعبدالله را به اسارت بردند و بدترین جنایت ها را در طول تاریخ نسبت به اسلام و تشیع انجام دادند و سر اباعبدالله را بر نیزه زدند و تکبیرشان بلند شد و چه جنایتهایی که نسبت به ائمه هدی انجام دادند.
 


عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه  تصریح کرد: دشمنان اسلام امروز خوشحال هستند از اتفاقاتی که در کشورهای اسلامی می افتد ،با این حرکات متاسفانه سیر سعودی که به سمت اسلام بود امروز نزول پیدا کرده با این کار خبیثی که آل سعود به نام اسلام جنایت می کنند، امروزه خطر آل سعود از خطر آمریکا و اسرائیل بیشتر است زیرا زیر چتر اسلام  با نفاق دارد کار می کند با نام اسلام علیه اسلام جنایت می کند.
 


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، باردیگر در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه غم بار اظهار کرد:عربستان سعودی باید از کشورهای حادثه دیده عذرخواهی کرده و مجرمان این واقعه باید شناسایی شده و به مجازات برسند.