اولین هواپیمای ساری به دبی روز سه شنبه 19 بهمن فرودگاه دشت ناز را به سمت دبی ترک کرد تا خط هوایی ساری به دبی رسماً راه اندازی گردد.

 

forodgah-sari56
اولین هواپیمای ساری به دبی روز سه شنبه ۱۹ بهمن فرودگاه دشت ناز را به سمت دبی ترک کرد تا خط هوایی ساری به دبی رسماً راه اندازی گردد.

 

به گزارش شرق پرس، بعد از ظهر سه شنبه پرواز ساری- دبی از فرودگاه دشت‌ناز ساری با حضور مسئولان مازندران برقرار شد.

 

در این مراسم معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران و مسئولان گردشگری حضور داشتند.

 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز در این مراسم گفت: تلاش مسئولان استانی برای افزایش پروازها در برنامه کاری مسئولان قرار دارد.

 

موسی مشاء‌زمینی اظهار کرد: برقراری پرواز ساری به دبی از دو سال قبل در دستور کار قرار گرفته بود. در طول هفته بیش از ۱۹۲ پرواز از کشور به دبی انجام می‌شود که در حال حاضر سهم مازندران نیز در هفته دو بار است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه فرودگاه مازندران به دروازه هاب بین‌المللی راه پیدا کرد، تصریح کرد: با ایجاد این پرواز تسریع در رفت و آمد مسافران و تجار مازندرانی ایجاد می‌شود.

 

مشاء‌زمینی با اعلام اینکه با ایجاد این پرواز بسیاری از هزینه‌های مسافران کاهش پیدا کرد، افزود: این پرواز مقرون به صرفه‌ترین پرواز کشور به دبی است.

 

وی با اعلام اینکه این پرواز در حال حاضر نیز مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفت، اظهار کرد: هزینه پرواز ساری به دبی بسیار نازل است. تلاش‌های زیادی برای برقرای این پرواز انجام شد و باید تلاش کنیم این پرواز به واسطه عدم حضور مسافر به سایر استان‌های کشور منتقل شود./فارس