فرمانده یگان ویژه از رونمایی از لانچر گاز اشک آور و اولین خودرو ضد اغتشاش تولید داخل خبر داد و افزود: با همکاری تولید کنندگان داخلی برای نخستین بار لانچر پرتاب گاز اشک آور ساخته شد

 

شرق پرس: فرمانده یگان ویژه گفت: ۹۵ درصد تجهیزات یگان ویژه در داخل کشور تولید می شود و امروز از لانچر پرتاب گاز اشک آور وخودرو ضد اغتشاش رونمایی شد.

سردار حسن کرمی با اشاره به اینکه نیروهای یگان ویژه همیشه در دو وضعیت آموزش و ماموریت هستند، اظهار داشت: نیروهای ما اگر در ماموریت نباشند هر روز آموزش های به روز را دریافت می کنند. اولویت اول  آمادگی جسمانی نیروه هایمان است به همین دلیل در هنگام استخدام نیز مهمترین اولویت آمادگی جسمانی نیروهای پلیس است.

وی از رونمایی از لانچر گاز اشک آور و اولین خودرو ضد اغتشاش تولید داخل خبر داد و  افزود: با همکاری تولید کنندگان داخلی برای نخستین بار لانچر پرتاب گاز اشک آور ساخته شد. ضمن اینکه اولین خودروی ضد اغتشاش بومی نیز توسط یگان ویژه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته کرمی تمامی خودروهای آب پاش یگان ویژه وارداتی بود اما از سال گذشته این نیازمندی در داخل تامین شده است.

کرمی افزود: از آنجا که راهبرد یگان ویژه مدارا با مردم است، تجهیزاتی را می خواهیم که در تجمعات و اغتشاش ها آسیبی به مردم وارد نشود.

 

خودرو ضداغتشاش بومی رونمایی شد + عکس

میزان