اصغری همچنین با اشاره به انجام پروژه مهر و تعمیر و بازسازی مدارس، رنگ آمیزی، تجهیز مدارس به امکانات و در بهشهر گفت: در همین راستا برای سال تحصیلی جدید 49 مدرسه رنگ آمیزی شده و در هوشمندسازی مدارس نیز با تمام توان وارد شدیم.

خیرین مدرسه ساز 12 مدرسه در بهشهر را بازسازی و تجهیز کردند

 

 

به گزارش شرق پرس قربانعلی اصغری گفت: ۱۲مدرسه به همت خیرین مدرسه ساز در بهشهر با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان بازسازی و تجهیز شد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر  در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: در تغییر ساختاری جدید آموزش و پرورش، در برخی از مقاطع با کاهش و افزایش پایه ها مواجه هستیم که همین مساله موجب افزایش کلاس ها در برخی مدارس شده است.

 

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش به دلیل گستردگی کار، توان برخی از کارها را ندارد، اظهار داشت: در برخی از کارها نیازمند مشارکت خیرین، مسوولان و والدین دانش آموزان هستیم تا با همکاری همه جانبه، زیرساخت های مناسب اموزشی و پرورشی فراهم شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر افزود: پروژه مهر در کارگروههای مختلف توجیه و تبلیغ، تجهیز و تعمیرات، انتصابات، سازماندهی، ارزیابی و تایید صلاحیت تشکیل جلسه داد و با همکاری دستگاه های مختلف، در امر آماده سازی مدارس تلاش فراوانی انجام شد.

 

اصغری همچنین با اشاره به انجام پروژه مهر و تعمیر و بازسازی مدارس، رنگ آمیزی، تجهیز مدارس به امکانات و… گفت: در همین راستا برای سال تحصیلی جدید ۴۹ مدرسه رنگ آمیزی شده و پنج مدرسه به دستگاه فتوکپی مجهز شد و در هوشمندسازی مدارس نیز با تمام توان وارد شدیم.

 

وی گفت: هدف از اجرای پروژه مهر برنامه ریزی به منظور فراهم نمودن زمینه های مناسب و تمهید ساز و کارهای لازم جهت بازگشایی هر چه با شکوه تر مدارس بوده است که با همکاری همه دستگاهها و نهادها، تاکنون بطور مناسب انجام و عملیاتی شد.

 

فرماندار شهرستان بهشهر نیز با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت اظهار داشت: توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان بعنوان آینده سازان این مرز و بوم، از وظایف مهمی است که بر عهده ما نهاده شده است.

 

محمدتقی نورزاد گفت: با آغاز سال تحصیلی باید در رفع نارسایی های گذشته تلاش همه جانبه و مجدانه انجام شود و همچنین نظارت بیشتری توسط نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در مدارس دخترانه و به خصوص در شیفت عصر انجام شود.

 

به گزارش ایرنا, شهرستان ۱۶۰ هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده که دارای ۱۸۶ مدرسه و یک هزار و ۲۶ کلاس درس است که بیش از ۲۴ هزار دانش آموز و حدود دو هزار فرهنگی، سال تحصیلی جدید را با آغاز مهر ماه شروع می کنند.