عبدخدایی در واکنش به حملات برخی افراد به سیدحسن خمینی پس از اعلام کاندیداتوری، گفت: جهت اطلاع می‌گویم، مرحوم حاج احمد آقا هم در انتخابات خبرگان کاندیدا شده بودند.

 

 

شرق پرس: محمدمهدی عبدخدایی گفت: پس از آنکه خبرگان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به رهبری انتخاب کردند، ایشان با حاج احمدآقا دیدار کرد. احمد آقا گفت ما همان اطاعتی که از امام کردیم، از شما می‌کنیم. بنابراین، رابطه سیدحسن آقا قطعاً با رهبری خوب است و ایشان طبق وصیت پدر مرحومشان عمل می‌کند.
 
 
وی که با «طلوع صبح» گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به برخی ادعاها در مورد سیدحسن خمینی از جمله اظهارات سردار مشفق در خصوص او اظهار کرد: این سخنان دروغی بزرگ و بی‌اساس است.
 
 
دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود: من این حرف‌های سردار مشفق را شنیده بودم و می‌دانستم حاج حسن آقا این حرف را نزده است. من حتی از خود حاج حسن آقا هم در این مورد پرسیدم و ایشان کاملاً آن را رد کردند.
 
 
وی ادامه داد: من شنیدم که سردار مشفق پس از بیان این ادعاها تذکر دریافت کرده است.
 
 
عبدخدایی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره سیدحسن آقا را به چشم فرزند صالح امام نگاه کرده و می‌کنند.
 
 
وی در واکنش به حملات برخی افراد به سیدحسن خمینی پس از اعلام کاندیداتوری، گفت: جهت اطلاع می‌گویم، مرحوم حاج احمد آقا هم در انتخابات خبرگان کاندیدا شده بودند.
 
 
عبدخدایی افزود: امام درباره اینکه فرزندان ایشان نباید به عرصه سیاسی ورود پیدا کنند، هرگز وصیتی نکرده است. اصلاً این مواضع به امام نمی‌چسبد. مگر می‌شود امام، کسی را که شایسته خدمت است از فعالیت منع کنند؟
 
 
وی تاکید کرد: کسانی که این سخنان را مطرح می‌کنند، به امام ضربه می‌زنند و از ابعاد شخصیتی ایشان اطلاع و آگاهی ندارند.
 
 
عبدخدایی در تشریح چرایی حملات به سیدحسن خمینی گفت: همیشه در طول تاریخ افراد و گروه‌هایی بوده‌اند که بخواهند آب را گل‌آلود کنند تا از آن ماهی بگیرند. قطعاً حاج حسن آقا آنقدر آگاهی دارند که این حرف‌ها و لاطائلات را گوش ندهند.
 
 
وی افزود: حسن آقا هم فاضلند و هم عالم. ایشان پرورش‌یافته خانواده‌ای بزرگوار و فرهیخته هستند و به‌خوبی مسائل را درک می‌کنند.
 
 
دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با فراجناحی توصیف کردن یادگار امام گفت: شأن و مقام حاج حسن آقا بالاتر از آن است که در دسته‌بندی‌ها و جناح‌ها قرار بگیرد، ایشان خود می‌تواند جریان‌ساز باشد و تا آنجا که ایشان را می‌شناسم، اصلاح به دنبال این حرف‌ها نیستند.