سید عیسی میری شهردار نکا گفت : با وجود عقب ماندگی عمران شهری در این شهر، درآمدهای شهرداری متناسب با نیازها نبوده و انتظارمان این است که از محل اعتبار دولتی، بودجه بیشتری در اختیار شهر نکا قرار داده شود.

miri-shahrdarneka54

 

 

 

به گزارش شرق پرس سیدعیسی میری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : درآمد شهرداری نکاء برای سالجاری حدود ۱۶۷ میلیارد ریال است که ۹۰ میلیارد ریال از این درآمد برای عمران شهری پیش بینی شد.

 

وی اضافه کرد : شهرداری برای هزینه کرد این درآمدها در حوزه عمران شهری ۴۴ پروژه عمرانی را با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال عملیاتی کرد و بخشی از این پروژه ها از جمله جداول شهری، طرح ساماندهی آب های سطحی داخل شهری به بهره برداری رسید و مابقی نیز در دست اجراست.

 

به گفته وی مابقی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح های عمران شهری در نکاء از محل اعتبار دولتی تامین می شود.

 

شهردار نکاء گفت : با وجود عقب ماندگی عمران شهری در این شهر، درآمدهای شهرداری متناسب با نیازها نبوده و انتظارمان این است که از محل اعتبار دولتی، بودجه بیشتری در اختیار شهر نکا قرار داده شود.

 

میری مهمترین پروژه های شهری در دست اجرا در شهر نکاء در شرق مازندران را پارکینگ طبقاتی و شهربازی از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست که هر دو پروژه در زمره نخستین طرح های عمرانی در شرق استان محسوب می شوند.

 

به گفته وی ظرفیت پارکینگ طبقاتی شهر نکاء برای بیش از ۲۰۰ خودرو پیش بینی شد که از سوی بخش خصوصی در دست اجراست و بزودی نیز عملیات ساخت آن تکمیل می شود.

 

شهردار نکاء در مورد پروژه شهر بازی الماس این شهر اظهار کرد : این پروژه در قالب طرح تجاری در دست ساخت قرار گرفته که شهر بازی نیز در یکی از طبقات پیش بینی شد که می تواند به عنوان نخستین طرح شهر بازی در استان نیز تلقی شود.