میراحمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی است که آرای مردم در این رویداد بسیار سرنوشت ساز است

میراحمدی امام جمعه گلوگاه : در برابر آیندگان مسئول هستیم/ انتخاب اصلح براساس معیارهای درست

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی با تاکید بر حضور و مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات خط بطلانی بر دسیسه های دشمنان است که باید با این حضور گسترده مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمنان بزنیم.

وی اظهار کرد: آرای مردم در انتخابات و آینده این کشور تاثیرگذار است و لذا باید انتخاب اصلح براساس معیارهای درست انجام شود.

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی است که آرای مردم در این رویداد بسیار سرنوشت ساز است و باید با دقت در این امر حساس وارد شده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

میراحمدی افزود: همه ما در برابر آیندگان مسئول هستیم و باید در این انتخابات با دقت در عملکردها و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری، فردی را برای ۴ سال آینده کشور انتخاب کنیم که پایبندی به اسلام داشته، ولایتمدار باشد و به شعارهای انتخاباتی خود پایبند باشد و برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

وی گفت: مردم باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشند و انتخاب فرد اصلح براساس عقل، مشورت و مطالعه در زندگی افرادرا سرلوحه کار خود قرار دهند و با حضور گسترده خود مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان بزنند.

 

 

 

 

 

ایرنا