بابایی درباره جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) گفت : قریب به هزار دلنوشته برای ضامن آهو ، نشان از اوج عشق و ارادت دانش آموزان گلوگاهی به امام رضا (ع) است.

در جشنواره نامه ای به امام رضا(ع), هزار دانش آموز گلوگاهی شرکت کردند

 

به گزارش شرق پرس به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه، نزدیک به هزار دانش آموز گلوگاهی دلنوشته های خود را به جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) ارسال کردند.

 

بابایی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی این شهرستان در اینباره گفت :  قریب به هزار دلنوشته برای ضامن آهو ، نشان از اوج عشق و ارادت دانش آموزان گلوگاهی به امام رضا (ع) است.

 

این مسئول فرهنگی بیان داشت: مهم ترین هدف جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) ترویج و گسترش فرهنگ رضوی با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) و شخصیت شناسی آن امام همام است.

بابایی  اظهار داشت : دلنوشته ها در بخش ملی در دو رده سنی کودکان ، نوجوانان   (۷ – ۱۷ سال )  بزرگسال ( از ۱۸ سال به بالا ) برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) ۲۰ تیرماه ۹۵ است و آثار برگزیده جهت شرکت در این جشنواره پنجم مرداد و همچنین تاریخ برگزاری جشنواره ۲۰ مرداد می باشد .