حجت الاسلام قاسمی خطاب به کسانی که در زمینه توافق هسته ای اظهار دلواپسی می کنند ، گفت : به یاد بیاورید که رهبر فرزانه انقلاب به صراحت فرمودند که توافق مذکور را بدون هیچگونه تهدید و یا خواسته های نابجای دیگران می پذیریم.

در دلواپسی ها نباید یک گام پس و یا یک گام پیش از رهبری باشیم

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام قاسمی امام جمعه موقت ساری گفت: دلواپسی هایمان در توافق هسته ای با کشور های ۱+۵ باید منطبق با دلواپسی های رهبر معظم انقلاب باشد.

 

 

 

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری از ولایت فقیه به عنوان بزرگ ترین نعمت الهی برای ایرانیان یاد کرد و با تاکید به گوش دادن به فرامین رهبری ، افزود : در دلواپسی ها نباید یک گام پس و یا یک گام پیش از ولی فقیه باشیم.

 

وی خطاب به کسانی که در زمینه توافق هسته ای اظهار دلواپسی می کنند ، گفت : به یاد بیاورید که رهبر فرزانه انقلاب به صراحت فرمودند که توافق مذکور را بدون هیچگونه تهدید و یا خواسته های نابجای دیگران می پذیریم.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۳۰صفحه توافق نامه هسته ای به نگارش در آمده ، گفت : آمریکا و همپیمانانش در این برهه نیز دست از شیطنت برنداشته و سعی دارند خواسته های نابجای خود را تحمیل کنند.

 

وی افزود : به رغم همه شیطنت های اجانب باید شاد و مطمئن باشیم زیرا رهبر عزیزمان در مقابل قدرت های بیگانه ایستادگی کرده و برای منفعت هم میهنان کوتاه نخواهند آمد.

 

قاسمی با بیان اینکه انقلاب کرده ایم تا از بند ظلم و ستم بیگانگان نجات یابیم ، گفت : نظام استکباری و صهیونیستی بدانند که مردم ایران در مکتب پیامبر و ائمه معصومین (ع) درس گرفتند و هرگز در مقابل شیاطین سر تعظیم فرود نمی آورند.

 

وی افزود : در نگارش توافق نامه هسته ای نیز مانند سایر مراحل، جمهوری اسلامی پیروز خواهد شد.

 

امام جمعه موقت ساری از سازمان ملل و مجامع حقوق بشری به خاطر سکوت در مقابل جنایات آل سعود در یمن انتقاد کرد و گفت: این در حالیست که آنها در برابر اعدام یک قاچاقچی و قاتل و یا زندانی شدن عاملان فتنه داد اعتراض برآورده و نظام الهی ایران را جنگ افروز و منافی با حقوق بشر می دانند.

 

وی با بیان اینکه عدم تحمل صدای مخالف در دشمنان جمهوری اسلامی به وضوح قابل رویت است ، فرمان اعدام آیت الله نمر را یکی از آن نمونه ها عنوان کرد.

 

قاسمی همچنین از حضور قهرمانان کشتی در نماز جمعه ابراز خرسندی کرد و گفت : مردم و مسوولان نظام باید قدردان دلاور مردی های آنان در مجامع بین المللی باشند.

 

 

 

منبع: ایرنا