یکی از سرمایه گذاران در جلسه با شهردار بهشهر گفت: نیازی به حمایت مالی نداریم، ولی آنچه برای ما حائز اهمیت بوده حمایت دستگاه‌های مرتبط است که درصورت عدم حمایت و یا ایجاد مانع و مراحل سخت اداری، انصراف خود را اعلام می‌کنیم

اگر دستگاهها حمایت نکنند, از سرمایه گذاری در بهشهر انصراف می دهیم

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهشهر، حمید آزموده شهردار شهر تاریخی بهشهر در شرق مازندران, در دومین دیدار خود در سال جدید که با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و مشاوران خارجی در پارک ملت انجام شد، به ادامه نحوه اجرای امکانات گردشگری پرداخت.

 

 

وی بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود در این منطقه که بدون امکانات هرساله شاهد گردشگران داخلی و خارجی هستیم، مسلماً با تعریف فضای تفریحی با حفظ میراث ماندگار، توسعه شهر را رقم زده‌ایم.

 

 

شهردار بهشهر گفت: مطمئناً برای تسریع در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری مجوزهای لازم با مشارکت بخش‌های مختلف و با حمایت نماینده مجلس صادر می‌شود.

 

 

در ادامه یکی از سرمایه‌گذاران گفت: حجم سرمایه‌گذاری بدون حمایت دولت برای ما تعریف شده بوده و نیازی به حمایت مالی نداریم، ولی آنچه برای ما حائز اهمیت بوده حمایت دستگاه‌های مرتبط بود که درصورت عدم حمایت و یا ایجاد مانع و مراحل سخت اداری، انصراف خود را اعلام می‌کنیم.

 

وی در پایان گفت: نمی‌خواهیم با عدم تعهد ضربه‌ای به روان شهروندان منطقه داشته باشیم.