میراحمدی در نمازجمعه گلوگاه گفت: برای موضوع گردشگری در مازندران تبعیض قائل شده‌اند، همانگونه که در جذب گردشگر در غرب استان تلاش شده باید در شرق استان هم تلاش کنند

امام جمعه گلوگاه میراحمدی: در موضوع گردشگری مازندران تبعیض قائل می شوند/مشکلات این استان به دلیل مدیریت ضعیف بود

 

 

 به گزارش شرق پرس امام جمعه گلوگاه در بخشهایی از خطبه های این هفته اظهار داشت؛ امروز برای دفاع از اسلام مقاومت و مدیریت باید داشته باشیم، اگر این گونه نباشد نابود می شویم چرا که وحشت‌ناک‌ترین و بی‌رحم ترین دشمن را داریم و برای اینکه به اهداف خودش برد گروهی از گرگ‌ها را تربیت کرده است.

 

میراحمدی گفت: اگر کسی این دشمن را نشناسد باید به عقلش شک کرد، ما تاکنون دشمنی مانند دشمنی آمریکا ندیده‌ایم، برخی انسان‌های نادان با پیروی و امید به دشمن در پی نابودی کشور هستند، ریشه فتنه این افراد هستند.

 

امام جمعه گلوگاه افزود: ریشه فتنه در منازل فتنه‌گران است، فتنه‌ها ریشه در محفل‌های خصوصی دارد، از خداوند می‌خواهیم فتنه‌گران  را هدیت کند، مشکل اصلی ما آنهایی هستند که از دشمن تبعیت می‌کنند.

 

میراحمدی گفت: مشکل دوم ما در تحقق نیافتن اهداف‌مان، بی‌برنامه بودن است، در شهرستان گلوگاه برنامه‌ریزی درست برای اشتغال انجام شود، اینگونه آمار بیکاری کاهش می‌یابد، برنامه‌ریزی توسط مدیرانی قوی در استان پیاده می‌شود، در برخی استان‌ها با برنامه‌ریزی درست توانستند بیکاری را کاهش دهند یا به حد صفر برسانند.

 

خطیب جمعه گلوگاه یادآور شد: در استان مازندران شاهد تعطیل شدن بسیاری از کارخانه های بزرگ بودیم که به اشتغال و اقتصاد استان لطمه بزرگی وارد کرده است، افزایش بیکاری سبب افزایش طلاق و از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود.

 

وی خطاب به استاندار مازندران بیان کرد: ضمن خیر مقدم به استاندار مازندران باید بگویم احترام استاندار بر همه هم استانی‌ها و مدیران واجب است و باید بدانید که مشکلات این استان به دلیل مدیریت ضعیف بود.

 

خطیب جمعه گلوگاه تاکید کرد: اگر می‌خواهید استان رونق پیدا کند ابتدا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم ،راه‌های ارتباطی یکی از زیربنایی‌ترین مسائل رونق اقتصاد است، فرودگاه استاندارد بین‌المللی نداریم، جاده مازندران به تهران هنوز کامل نشده و راه‌آهن برای رفت و آمد مردم مازندران به سایر استان‌ها به ویژه مشهد وجود ندارد، این‌ها مسائل و مشکلات بارز مازندران است.

 

وی تصریح کرد: مدیران قوی می‌توانند استان را آباد کنند، در هر شهرستان اگر یک مدیر قوی باشد می‌تواند در جذب سرمایه‌گذاران تلاش کند و اقتصاد را رونق ببخشد، که متاسفانه خلا مدیریت قوی داریم.

 

به گزارس فارس, میراحمدی در پایان گفت: فریب سرسبزی مازندران را خوردیم، برای موضوع گردشگری در مازندران تبعیض قائل شده‌اند، همانگونه که در جذب گردشگر در غرب استان تلاش شده باید در شرق استان هم تلاش کنند، در شهرستان گلوگاه نیز جای گردشگران خالی است.