سارق حرفه ای وسایل و اموال داخل خودرو معروف به ابی کفتار با تلاش ماموران انتظامی در جویبار دستگیر شد.

دستگیری "ابی کفتار" در جویبار

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از ایسنا در پی وقوع چندین فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در شهرستان جویبار موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرارگرفت.

 

 

سید رحمان رضا زاده ” فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در این باره گفت: در این سرقت ها، سارق معمولا اقدام به سرقت از خودروهائی کرده بود که پس از مراجعه به بانک ها وجه نقد یا اموال خود را در داخل خودروهایشان جا گذاشته بودند.

 

 

رضا زاده افزود: ماموران با بکارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی فردی به نام ” فرهاد – الف ” معروف به “ابی کفتار ” اهل و ساکن استان کرمانشاه که دارای سابقه کیفری بوده مظنون شده و وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

 

 

فرمانده انتظامی جویبار خاطرنشان کرد: متهم که انتخاب سوژه‌های خود از جلوی بانک‌ها در فرصتی مناسب اقدام به سرقت کرده بود در بازجوئی‌ها تاکنون به ۷ فقره سرقت با همدستی فردی به نام ” م- ر ” اعتراف کرد.

 

 

رضازاده همچنین اظهار کرد: متهم و همدست وی که در ادامه این عملیات دستگیر شد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 

 

وی در پایان از شهروندان خواست: از نگهداری اموال و اشیاء قیمتی و وجه نقد، طلاجات و … در داخل خودرو خودداری کنند و به هنگام حمل هرگونه شیء قیمتی حتما مراقب اطراف خود باشند تا طعمه افراد فرصت طلب نشوند.