فلاح با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان موتور سیکلت در نکا از كشف 8 فقره سرقت موتور سیكلت توسط این سارقان خبر داد.

saregh-motor54

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ حسن فلاح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند سارقان موتورسیکلت در سطح شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان به سرقت به نام”س -ف “را شناسایی و دستگیر کردند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به همکاری با دو همدستش به نام‌های “ح-ز ” و “م- ی ” در امر سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

 

 

فلاح گفت: با هماهنگی‌های قضایی ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی این افراد را دستگیر کردند، متهمان در  بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت دو دستگاه موتور سیکلت در شهرستان ساری اعتراف کردند.

 

 

وی افزود: در همین ارتباط ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در ادامه تحقیقات موفق شدند، ۶ متهم دیگر این پرونده از اعضای باند را نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

 

 

به گزارش ایسنا, این مقام انتظامی از اعتراف سارقان به هشت فقره سرقت موتورسیکلت خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.