فرمانده انتظامی قائم‌شهر درباره دستگیری خاله و خواهر زاده سارق گفت: «پروانه ـ س» در بازجویی خود به 34 فقره سرقت با هم‌دستی خواهرزاده خود به‎نام «مهدی ـ ش» معروف به فرزاد 26 ساله اعتراف کرد.

tabari-polis0ghaemshahr5

 

 

 

به گزارش شرق پرس، سرهنگ محمدعلی اتباع‌طبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی چندین سرقت طلا و جواهرات به همراه مقادیر بسیاری وجه نقد از منازل شهروندان متمول این شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

 

وی با بیان اینکه سارقان با شناسایی افراد متمول با اطمینان از خالی بودن منازل آنها در هنگام مسافرت یا مهمانی اقدام به سرقت می‌کردند، افزود: در همین زمینه پلیس آگاهی قائم‌شهر اقدامات پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرد.

 

 

فرمانده انتظامی قائم‌شهر با اشاره به اینکه مأموران با انجام تحقیقات بسیار، توانستند به سرنخ‌هایی برای دستگیری سارقان دست پیدا کنند، بیان کرد: با تحقیقات و اطلاعاتی که توسط پلیس قائم‌شهر به‌دست آمد، گشت یگان امداد پلیس توانست سارقان را که قصد سرقت منزل یکی از شهروندان را داشت، شناسایی کنند.

 

 

این مسئول با تاکید به اینکه متهمان در هنگام مشاهده گشت یگان امداد پلیس بلافاصله از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: پلیس قائم‌شهر در اقدام عملیاتی توانست یکی از سارقان به‌نام «پروانه ـ س» را دستگیر کند.

 

 

اتباع‎طبری ادامه داد: «پروانه ـ س» در بازجویی خود به ۳۴ فقره سرقت با هم‌دستی خواهرزاده خود به‎نام «مهدی ـ ش» معروف به فرزاد ۲۶ ساله اعتراف کرد.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه جست‌وجو و تحقیقات برای دستگیری هم‌دست متهم همچنان ادامه دارد، گفت: با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منزل متهمان، ۲۸۰ گرم طلاجات سرقتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.