فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: پس از دستگیری 2 سارق حرفه ای 35 دستگاه گوشی سرقت شده تلفن همراه از آنان کشف شد.

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) به نقل از پایگاه خبری اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ” ابراهیم شجاعی” با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشتهای انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، شب گذشته حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دو سرنشین جوان مظنون شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با صدور اخطار ایست قصد متوقف کردن خودور را داشتند و راننده خودرو بدون توجه به اخطار ایست پلیس با افزودن بر سرعت خودرو اقدام به فرار از صحنه کرد که با عکس العمل سریع و به موقع ماموران متوقف شد.

 

سرهنگ شجاعی اظهار داشت: با متوقف کردن خودور و دستگیری متهمان به سرقت، ماموران در بازرسی از خودرو موفق شدند،۳۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه را کشف کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از تشکیل پرونده برای سارقان و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد وافزود: تحقیقات در این ارتباط همچنان ادامه دارد.

 

سرهنگ شجاعی در پایان ضمن اشاره به فعالیت شبانه روزی پلیس برای حفظ اموال و آرامش شهروندان برای پیشگیری از سرقت به شهروندان و بازاریان هشدار داد: حتما از قفل های مطمئن و پیشرفته ضد سرقت و الکترونیکی و همچنین دوربین های مدار بسته استفاده کنید.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر همچنین از کشف بیش از یک کیلو ۸۰۰ گرم تریاک از منزل متهم به خرید و فروش موادمخدر خبر داد.