سرهنگ رضوانی گفت : ماموران دریافتند دو قطعه ماهی خاوياری به وزن 140 کيلوگرم به ارزش یک میلیارد ریال از داخل این شرکت شیلاتی به سرقت رفته است ...

دستگیری سارقان خاویار در مازندران

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) سرهنگ عبدالله رضوانی سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از شناسایی و دستگیری سه متهم به سرقت ماهیان خاویاری و خاویار به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

 

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ماهی خاویاری یکی از شرکت های شیلاتی در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : ماموران با انجام تحقیقات دریافتند، دو قطعه ماهی خاویاری به وزن ۱۴۰ کیلوگرم به ارزش یک میلیارد ریال از داخل این شرکت شیلاتی به سرقت رفته است .

 

سرپرست پلیس آگاهی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی یکی از متهمان به سرقت را که از کارگران شرکت بوده را شناسایی و دستگیرکردند.

 

سرهنگ رضوانی افزود : متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد که در ادامه ماموران پلیس دو همدست این فرد را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

 

وی گفت : این افراد نیز در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند اموال مسروقه را به مالخر در شهرستان بهشهر فروخته اند که با هماهنگی قضائی این فرد نیز دستگیر و اموال مسروقه از وی کشف شد .

 

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.