فرمانده انتظامی نکا گفت : در بازرسی از خودروهای شکارچیان غیرمجاز تعداد 11 لاشه گراز و جوجه تیغی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری شکارچیان جوجه تیغی و گراز در نکا

 
 
به گزارش شرق پرس, فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری شکارچیان غیر مجاز و کشف ۱۱ لاشه گراز و جوجه تیغی در این شهرستان خبر داد.
 
 
 پایگاه خبری پلیس نوشت : سرهنگ” هادی نصیری “در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی برشکار غیر مجاز انواع حیوانات وحشی توسط افرادی با دو دستگاه خودرو در حوالی یکی از روستاهای جنگلی منطقه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا،افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پاسگاه “پی رجه” با حضور در محل،با شناسایی خودروهای مورد نظر و متوقف کردن آن در عملیاتی ضربتی سرنشینان آن را دستگیر کردند.
 
 
سرهنگ نصیری، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروها تعداد ۱۱ لاشه خوک و جوجه تیغی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان با اشاره اینکه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه همگانی است، از مردم این شهرستان خواست: برای حفظ و حراست از محیط زیست خود ضمن همکاری با محیط بانان در صورا مشاهده و شناسایی شکارچیان متخلف مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .