سرهنگ محمدنژاد، گفت: این فرد که به هک شبکه های اجتماعی و اخاذی از افرادی دیگر متهم است، با تشکیل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد .

سرهنگ حسن محمدنژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت زنی مبنی بر هک صفحه شخصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی و تهدید و اخاذی از وی از سوی فردی ناشناس، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت. وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی، متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. رئیس پلیس فتای مازندران،خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات وبازجویی هیا فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت؛ با استفاده از مهندسی اجتماعی و برقراری رابطه دوستی با شاکیه اقدام به هک صفحه تلگرامی اش کردم و سپس با استفاده از عکس های شخصی و Voiceهائی که در صفحه تلگرامش موجود بود با تهدید انتشار آن از وی اخاذ کردم . سرهنگ محمدنژاد، گفت: این فرد که به هک شبکه های اجتماعی و اخاذی از افرادی دیگر متهم است، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد . رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد: مراقب عکس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی قرار ندهید. وی افزود: فراموش نکنید، افراد آنلاین که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند، غریبه بوده و هیچگونه اطلاعاتی را برای آنها به اشتراک نگذارید. رئیس پلیس فتا، عنوان داشت: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم ‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتیکه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و این ایجاد مزاحمت را به پلیس فتا گزارش کنید.

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) سرهنگ حسن محمدنژاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت زنی مبنی بر هک صفحه شخصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی و تهدید و اخاذی از وی از سوی فردی ناشناس، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی، متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای مازندران،خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات وبازجویی هیا فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت؛ با استفاده از مهندسی اجتماعی و برقراری رابطه دوستی با شاکیه اقدام به هک صفحه تلگرامی اش کردم و سپس با استفاده از عکس های شخصی و Voiceهائی که در صفحه تلگرامش موجود بود با تهدید انتشار آن از وی اخاذ کردم .

سرهنگ محمدنژاد، گفت: این فرد که به هک شبکه های اجتماعی و اخاذی از افرادی دیگر متهم است، با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد .

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد: مراقب عکس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی قرار ندهید.

وی افزود: فراموش نکنید، افراد آنلاین که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند، غریبه بوده و هیچگونه اطلاعاتی را برای آنها به اشتراک نگذارید.

رئیس پلیس فتا، عنوان داشت: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم ‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتیکه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و این ایجاد مزاحمت را به پلیس فتا گزارش کنید.