سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی میاندورود، گفت: تاکنون 25 مالباخته شناسایی و متهم به بیش از 700 میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

دستگیری کلاهبردار 700 میلیونی در ویلای ساحلی میاندورود

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس, فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با صدور چک های بلامحل از شهروندان بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده، خبر داد.

 

سرهنگ  ذات الله رضوانی با اعلام این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان و بازاریان با صدور چک های بلامحل از سوی فردی کلاهبردار، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم به کلاهبرداری به نام”ح- ف” را در یکی از ویلاهای ساحلی” گهرباران ” شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم به کلاهبرداری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

سرهنگ رضوانی، اظهار داشت : متهم پس از دستگیری در تحقیقات فنی پلیس آگاهی ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشت، با مدارک جعلی پس از اخذ دسته چک بانکی اقدام به صدور چک های بلامحل و خرید کالا و اجناس از بازار می کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: تاکنون ۲۵ مالباخته شناسایی و متهم به بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

 

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

وی به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد غیر آشنا در خرید و یا واگذاری اموال و دادن وجه نقد بدون شناسایی و یا اخذ سند معتبر خوداری به محض رویت موارد مشابه موضوع را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.