در نامه نماینده رئیسی به صداوسیما آمده است: با توجه به برگزاری مناظره سوم و عدم پاسخگویی به سوالات و مطالبات واقعی مردم عزیز و طرح مطالب خلاف واقع در این مناظره از کمیسیون نظارت بر تبلیغات و رسانه ملی درخواست داریم مناظره‌ای با حضور جناب آقای سیدابراهیم رئیسی و جناب آقای حسن روحانی برگزار شود...

 

 

نماینده حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی، درخواست برگزاری مناظره بین رئیسی و روحانی را اعلام کرد.

 

محمدامین توکلی نماینده حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا‌وسیما، خواستار برگزاری مناظره بین «رئیسی» و حجت‌الاسلام حسن روحانی شد.

 

متن این نامه به شرح زیر است:

 

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی‌عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

برادر دکتر سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی رئیس نظارت بر کمیته انتخابات

احتراماً با توجه به برگزاری مناظره سوم و عدم پاسخگویی به سوالات و مطالبات واقعی مردم عزیز و طرح مطالب خلاف واقع در این مناظره از کمیسیون نظارت بر تبلیغات و رسانه ملی درخواست داریم مناظره‌ای با حضور جناب آقای سیدابراهیم رئیسی و جناب آقای حسن روحانی برگزار شود تا در فضای شفاف، صریح و بدون واسطه مباحث لازم طرح و امکان شناخت و تصمیم‌گیری را برای مردم عزیز ایران فراهم نمایند.

این مهم می‌تواند تاثیر به سزایی در فرآیند آشنایی بیش از پیش ملت ایران با آرا و نظرات نامزدهای ریاست‌جمهوری داشته باشد تا با شناخت دقیق‌تری بتوانند آرای خود را به صندوق‌های رای بیاندازند و فضاسازی‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌های غیراخلاقی صورت گرفته در افکارعمومی را جبران نماید.

با تشکر و تجدید احترام

محمدامین توکلی

نماینده حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری