خانم عباسی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران با اعلام اینکه ساختمان چهار واحده‌ای که دفتر خبرگزاری فارس در آن قرار گرفته است شب گذشته مورد سرقت قرار رفت، افزود: این ساختمان برای سومین بار در سال جاری مورد سرقت قرار می‌گیرد.

دفتر یک خبرگزاری در مرکز مازندران مورد سرقت قرار گرفت

 

 

 

به گزارش شرق پرس سرقت سیم و کابل از یک ساختمان چهار واحدی که دفتر خبرگزاری فارس مازندران نیز در آن قرار دارد خبر ساز شد.

 

 

 

سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه ساختمان چهار واحده‌ای که دفتر خبرگزاری فارس در آن قرار گرفته است شب گذشته مورد سرقت قرار رفت، افزود: این ساختمان برای سومین بار در سال جاری مورد سرقت قرار می‌گیرد.

 

 

مهرانگیز عباسی عنوان کرد: سارقین تمام سیم‌ها و کابل‌های برق و تلفن این ساختمان را با خود برده‌اند.

 

 

وی گفت: سارقین حتی به سیم‌ها و کابل‌های کار شده در دیوارها نیز رحم نکرده و با کندن از درون دیوار تمامی سیم‌ها و کابل‌ها را با خود بردند.

 

 

این فعال رسانه‌ای مازندران با اشاره به اینکه در ابتدا وسایل کار ساختمانی این واحدها به سرقت رفت و در دومین بار نیز سیم‌ها و کابل‌ها به سرقت رفته بود، عنوان کرد: در بار سوم و شب گذشته نیز این ساختمان مورد سرقت قرار گرفت.

 

 

عباسی با بیان اینکه این دفتر دارای پرونده در کلانتری ۱۴ ساری است و هنوز سارقین دستگیر نشدند که سرقت بعدی نیز رخ داد، گفت: این منطقه به دلیل دارا بودن ساختمان‌های نوساز همواره مورد سرقت قرار می‌گیرد.

 

 

وی گفت: ساختمان‌های اطراف اقدام به نصب دوربین مدار بسته کرده‌اند اما باز هم از این ساختمان‌ها سرقت صورت می‌گیرد.