در دهمین دوره رقابت‌های کشتی جام رمضان خلیل شهر که با حضور کشتی‌گیرانی از شهرهای خلیل شهر، بابل، قائم شهر، جویبار، میاندود و نوکنده برگزار شد بیش از 100 کشتی گیر با هم به رقابت پرداختند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی هیات کشتی خلیل شهر، دهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان خلیل شهر یادبود “مهندس احسان نصیری خلیلی” با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

 دهمین دوره رقابت‌های کشتی جام رمضان خلیل شهر “یادبود مهندس احسان نصیری خلیلی” در دو شب متوالی با شرکت ۱۰۰ کشتی‌گیر از شهرهای خلیل شهر، بابل، قائم شهر، جویبار، میاندود و نوکنده در سالن کوثر این شهر برگزار شد که بعد از انجام ۱۱۰ کشتی، نتایج آن به شرح زیر اعلام شد.

 

در وزن ۳۵ کیلوگرم رحمان عموزادخلیلی و محمدعلی عموزاد خلیلی از خلیل شهر به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و رضا محمودی از قائم شهر حائز رتبه سوم شدند.

 

اکبر فضلی از خلیل شهر و حسین رضایی از گیل خوران در وزن ۵۳ کیلوگرم مقام‌های اول و دوم و عزت اله لشگربلوکی از نوکنده در جایگاه سوم این وزن قرار گرفتند.

 

امیرحسین سیاوشی از قائم شهر و سیدمحمدرضا حسینی از گیل خوران بر سکوهای اول و دوم وزن ۴۶ کیلوگرم قرار گرفته و علی رضا کبود تبار از بابل مقام‌ سوم را از آن خود کردند.

 

جایگاه‌های اول و دوم وزن ۵۰ کیلوگرم این رقابت‌ها به‌ترتیب به نریمان درزی و امیرمحمد محمودجانلو هر دو از خلیل شهر اختصاص یافت و رضا صحراحی از گیل خوران در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

همچنین اصغر مطلبی از میاندرود و سیدعلی حسینی از خلیل شهر در وزن ۵۴ کیلوگرم به ترتیب مقام‌های اول و دوم و محمدصادق فیروزپور از گیل خوران در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

مجتبی عموزادخلیلی از خلیل شهر و سیدحسین حسینی از قائم شهر در جایگاه‌های اول و دوم و علی کریم پور از بابل نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم این مسابقات بر سکوی سوم ایستادند.

 

ابراهیم قلی پور و محمد زیاری هر دو از خلیل شهر در وزن ۶۶ کیلوگرم به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم و امیر متحد از میاندرود نیز جایگاه سوم این وزن را به خود اختصاص دادند.
همچنین سکوی‌های اول و دوم این مسابقات در وزن ۵۷ کیلوگرم به محمدباقر یخکشی و فرشاد عموزاد خلیلی از خلیل شهر و جایگاه سوم به اسماعیل رمضان نژاد از بابل اختصاص یافت.

 

در وزن ۶۵ کیلوگرم بهروز حیدری از بابل و سهیل صدوقی از قائم شهر به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و هادی محمودجانلو از خلیل شهر حائز رتبه سوم شدند.

 

ایمان رحمانی زاده از بابل و مختار مختاری از خلیل شهر بر سکوهای اول و دوم وزن ۷۴ کیلوگرم قرار گرفته و محمدقلی پور از قائم شهر مقام‌ سوم را در این وزن از آن خود کرد.

 

امیدحسن تبار از بابل و ابوالفضل خلیلی از خلیل شهر در وزن ۸۴ کیلوگرم به ترتیب مقام‌های اول و دوم و امیر هادی نژاد از قائم شهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

سینا غلامی از قائم شهر و هومن قنبری از خلیل شهر در وزن ۹۶ کیلوگرم به ترتیب حائز مقام‌های اول و دوم و ایمان محسن زاده از بابل نیز جایگاه سوم این وزن را به خود اختصاص داد.

 

گفتنی است، حضور گسترده اقشار مختلف مردم و علاقه مند به کشتی در این دو شب و نظاره گر بودن غلام نوری زاده دبیر هیات کشتی و محمد ربیع پور مسئول کمیته داوران مازندران، سیدعربعلی جباری امام جمعه، سیدعسگری اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان، شهرام جعفری رئیس هیات کشتی، علی فضلی رئیس هیات روستایی و عشایری و اسکندر اسدی رئیس شورای شهر بهشهر، دکتر وحید رحمانی خلیلی عضو هیات علمی دانشگاه، عبدالجواد رحمانی شهردار، محمدرضا باقری رئیس شورای شهر و سیدعسگر حسینی رئیس هیات والیبال خلیل شهر، موسی شربتی رئیس هیات کشتی بندرگز و حاج حسین نصیری، جواد محروق نمایندگی بیمه آسیا، قاسم خلیلی مدیر مالی شرکت فولاد البرز ایرانیان از حامیان این دوره از مسابقات و خبرنگاران و عکاسان، پیشکسوتان، قهرمانان ملی از نکات ارزشمند و اساسی این رقابت ها بوده است.

 

 

 دهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان خلیل شهر یادبود “مهندس احسان نصیری خلیلی” با قهرمانی تیم خلیل شهر(۱۱۰ امتیاز) و نائب قهرمانی قائم شهر (۸۴ امتیاز) و عنوان سومی تیم بابل (۸۲ امتیاز) پایان یافت و به تیم های برتر به ترتیب ۱۰۰۰۰۰۰۰، ۷۰۰۰۰۰۰ و ۵۰۰۰۰۰۰ ریال جایزه به همراه کاپ و به نفرات برتر به ترتیب ۱۲۰۰۰۰۰، ۱۰۰۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰۰ هزار ریال اهدا گردید.

 

تصاویر از این رقابتها:

 

 

kohsti-khalishah54

 

 

koshti-khalishahr3432

 

   lhalisshahr-koshti9

 

koshti-7khalishahr