فرماندار شهرستان میاندورود از برپایی دو جلسه مبارزه با مواد مخدر در سال‌جاری خبر داد و افزود: در دو ماه گذشته بیش از 17 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که 68 نفر با تشکیل 49 پرونده دستگیر شدند و با امحاء بیش از 10 هزار بوته خشخاش، در قالب 17 طرح پاکسازی، سه باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

khashkhash-emha5

 

 

به گزارش شرق پرس ارسطو قادری بعدازظهر پنجشنبه در نشست استانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل فرمانداری میاندورود با اشاره به ضرورت اولویت‌سنجی در اقدامات حوزه‎ مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: در مقابله با مواد مخدر باید همه دستگاه‎ها و نهاد‎ها سهیم باشند و از مشارکت واقعی مردم بهره‎گیری کرد.

 

 

وی مواد مخدر و آسیب‎های حوزه فروشندگان و معتادان این مواد و شرایط خانواده‎های آنان را از مسائل مهم در جامعه و غفلت از اصل پیشگیری برای مقابله با آن را موجب ایجاد شرایط بحرانی دانست و افزود: در سال ۱۳۹۳ ۱۲ جلسه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر میاندورود برگزار شد که ۶۵ مصوبه برای بهبود اوضاع اعتیاد به تصویب رسید.

 

فرماندار شهرستان میاندورود از برپایی دو جلسه مبارزه با مواد مخدر در سال‌جاری خبر داد و افزود: در دو ماه گذشته بیش از ۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که ۶۸ نفر با تشکیل ۴۹ پرونده دستگیر شدند و با امحاء بیش از ۱۰ هزار بوته خشخاش، در قالب ۱۷ طرح پاکسازی، سه باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

 

این مسئول با بیان اینکه در دو ماه نخست سال گذشته بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر کشف شد، افزود: در این مدت با پاک‎سازی ۹ نقطه تعداد ۳۵ نفر در قالب ۲۴ پرونده شامل ۱۳ معتاد دستگیر شدند که این آمار نشان از افزایش بیش از ۱۵ برابری کشفیات امسال در مقایسه با سال گذشته دارد.

 

قادری در پایان تعداد شهدای میاندورودی مبارزه با مواد مخدر را هشت شهید گرانقدر اعلام و افزود: شهیدان اسماعیل بریمانی، مرتضی حیدرزاده سورکی، رمضان‎علی روحی زیدی، علی‎اصغر محمدی، جلیل معافی، احمد عرب خزائیلی، حسین قربانی ولوجایی و شهید شاخص سال قربان‎علی اسفندیاری در راه ریشه‎کن شدن مواد مخدر به شهادت رسیدند.

 

 

 

فارس