تهیه‌کننده «دورهمی» اعلام کرد: برنامه «دورهمی» در ایام رمضان به روی آنتن خواهد رفت و تغییری در پخش آن ایجاد نخواهد شد. به گزارش ایسنا، این تهیه‌کننده درباره‌ی تغییر عوامل اجرایی برنامه «دورهمی» نیز اظهار کرد: این عوض‌ شدن و تغییر در همه کارها پیش می‌آید. در سری اول به دلیل وقفه زمانی که […]

دورهمی در ایام رمضان چگونه پخش خواهد شد؟

 

تهیه‌کننده «دورهمی» اعلام کرد: برنامه «دورهمی» در ایام رمضان به روی آنتن خواهد رفت و تغییری در پخش آن ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، این تهیه‌کننده درباره‌ی تغییر عوامل اجرایی برنامه «دورهمی» نیز اظهار کرد: این عوض‌ شدن و تغییر در همه کارها پیش می‌آید. در سری اول به دلیل وقفه زمانی که پیش آمد، برگرداندن همان عوامل به برنامه با دشواری مواجه شد؛ چرا که هر یک از عوامل به دنبال کار دیگری می‌روند بنابراین یک روند غیرمعمولی نیست.

رضایت ادامه داد:‌ هر کاری اگر چندین ماه تعطیل شود جمع کردن دوباره عوامل آن دور هم به سختی انجام خواهد شد و امکان‌پذیر نیست که با همان عوامل به کار ادامه دهیم؛ بنابراین برنامه «دورهمی» هم مستلزم تغییرات است و از این قاعده مستثنی نیست.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه آیا تغییری در برنامه «دورهمی» در ایام رمضان ایجاد خواهد شد؟ اظهار کرد: دورهمی با همان روند در ایام رمضان به روی آنتن خواهد رفت و تغییری در بازیگران آن نخواهیم داشت.

فصل دوم مجموعه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری و همچنین با حضور سه بازیگر، در نوروز ۹۶ تولید شد و تاکنون ادامه داشته است.

به گفته‌ تهیه‌کننده همین روند در ایام رمضان هم ادامه خواهد داشت.