ابراهیمی مدیر کمیته امداد میاندورود گفت: در هشت ماهه گذشته، با شرکت 450 نفر از زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) دوره‌های آموزشی زنان سرپرست خانوار برگزار شد

دوره آموزشی زنان سرپرست در میاندورود برگزار می شود

 

 

به گزارش شرق پرس علی ابراهیمی امروز در گفت‎وگو با فارس در شهرستان میاندورود از برگزاری دوره آموزشی برای زنان سرپرست خانوار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این آموزش‎ها در ۱۵ دوره و در قالب طرح «فلاح» برگزار شد.

 

 

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندورود با بیان اینکه این دوره‎ها با حضور ۴۵۰ نفر برگزار شد، بیان کرد: در هشت ماهه گذشته، با شرکت ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) این دوره‌ها برگزار شد که در این مراسم، با مداحی و مراسمات مذهبی و بیان سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای معنوی به زنان سرپرستان خانوار آموزش داده شد.

 

 

وی به توجه و حمایت معنوی از زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و ادامه داد: باید بر تأثیرگذاری فرهنگی با رویکرد سبک زندگی دینی و اسلامی بر روی خانواده‎ها تاکید کنیم.

 

 

ابراهیمی در پایان تنها راه مقابله با مشکلات فرهنگی ناشی از شیوع فرهنگ غلط غربی در جامعه را تمسک به قرآن و زندگی ائمه اطهار(ع) به‎عنوان سبک زندگی اسلامی عنوان کرد.