دامادی گفت: باید زودتر تکلیف استاندار مازندران مشخص شود و برزخی کردن کار درست نیست...

به گزارش شرق پرس عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر تسریع در انتخاب استاندار جدید مازندران از سوی دولت، گفت: دولت به رای مجمع نمایندگان در انتخاب استاندار مازندران احترام بگذارد.

محمد دامادی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد وضعیت جابه‌جایی استاندار مازندران، اظهار داشت: مجمع نمایندگان نظر خود را اعلام و گزینه‌های خود از جمله مهدی عبوری، سید مناف هاشمی و محسن نریمان که هر سه بومی استان بودن را به دولت معرفی کرده است.

وی افزود: در مجمع این افراد رای آوردند و آرا متفاوت بود و عبوری با اختلاف معناداری بیشترین رای را آورد.

دامادی بیان کرد: مجمع نمایندگان نظر ارشادی دارد و دولت باید زودتر تصمیم خود را بگیرد و اگر دولت قائل به تغییر باشد یکی از کارگروه‌هایی که می‌تواند به او کمک کند نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند.

وی با اعلام اینکه حال مازندران در مقولات توسعه ای مطلوب نیست و استانداری باید بیاید که این استان را دگرگون کند، تصریخ کرد: ما اوضاع خوبی را در زمینه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری و کشاورزی نداریم امیدواریم که اتفاق مناسبی در مقوله انتخاب استاندار مازندران صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران پیش بینی کرد: در این هفته تغییر استاندارمازندران در دستور کار دولت نیست و در هفته آینده در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: باید زودتر تکلیف استاندار مازندران مشخص شود و برزخی کردن کار درست نیست و یک روز هم دیر است چون نه مدیر فعلی می‌تواند درست تمرکز کند و اگر قرار به تغییر است باید زودتر تغییرات مشخص شود.