بر اساس تقاضای قبلی اولیای دم، قاتل به هویت «م ـ ر» که کودک پنج ساله‌ای را به قتل رسانده بود به اعدام محکوم شد که در پای چوبه دار در لحظه آخر با گذشت اولیا دم از مرگ رهایی یافت.

دو متهم به اعدام در زندان های مازندران پای چوبه دار بخشیده شدند

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، اسدالله جعفری اظهار کرد: اولیای دم یک مقتول در ساری در پای چوبه دار از حق خود گذشته و از انجام قصاص صرف‌‌نظر کرد.

 

 

وی تصریح کرد: بر اساس تقاضای قبلی اولیای دم، قاتل به هویت «م ـ ر» که کودک پنج ساله‌ای را به قتل رسانده بود به اعدام محکوم شد که در پای چوبه دار در لحظه آخر با گذشت اولیا دم از مرگ رهایی یافت.

 

دادستان مرکز مازندران به اجرای حکم قصاص دیگر در همین روز در زندان شهرستان ساری نیز اشاره کرد و افزود: قاتل «ق ـ پ» به اتهام قتل عمدی به قصاص نفس محکوم و حکم صادره از دادگاه کیفری استان از سوی دیوان عالی کشور تایید، و با موافقت رئیس قوه قضاییه با انجام تشریفات قانونی در محوطه زندان ساری اجرا شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر نیز از بخشش یک قاتل پای چوبه دار خبر داد و بیان داشت: «ع ـ م» محکوم به قتل عمدی پای چوبه دار توسط اولیا دم مورد عفو و بخشش قرار گرفت.

 

علی‌اکبر علیزاده در پایان گفت: اولیاء دم پس از بخشش خواستار اشد مجازات از لحاظ جنبه عمومی جرم برای متهم شدند.