اصغری مدیر آموزش‌وپرورش بهشهر گفت: مدرسه رستمکلا با اعتبار 530میلیون تومان بزودی کلنگ زنی می شود و دو مدرسه زیره و زاغمرز نیز برای سال آینده مشکل‌آفرین هستند.

دو مدرسه مشکل آفرین در شهرستان بهشهر داریم/ مدرسه رستمکلا بزودی کلنگ زنی می شود

 

به گزارش شرق پرس به نقل از مهر قربانعلی اصغری، صبح پنجشنبه در جمع مدیران شهرستان افزود: بازسازی این دو مدرسه در حوزه شهری و روستایی، نیاز مهم ما در شرایط فعلی است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به‌زودی عملیاتی شود.

 

وی  بابیان اینکه ایجاد فضای آموزشی امن برای دانش آموزان ازجمله دغدغه‌های مهم ما در آموزش و پرورش است یادآور شد: در همین راستا، مدرسه رستمکلا بااعتبار ۵۳۰ میلیون تومانی به‌زودی کلنگ زنی می‌شود.

 

مدیر آموزش‌وپرورش بهشهر همچنین از افتتاح مدرسه شش کلاسه زینوند بهشهر در ۱۳ آبان خبر داد و گفت: نوسازی مدرسه زینوند در ۸۴۰ متر زیربنا و بااعتبار ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در حال انجام است.

 

بخشدار مرکزی بهشهر هم با اشاره به اهداف اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور، افزود: اردوهای راهیان نور می‌تواند پیوند ارزشی میان نسل جوان و دوران دفاع مقدس را تحکیم بخشد.

 

مجتبی اسدی گفت: در اعزام کاروان راهیان نور باید امنیت و سلامت دانش آموزان ازنظر وسائط نقلیه و بهداشت و سلامت غذایی در دستور کار باشد که بخشداری نیز قسمتی از هزینه‌های دانش آموزان کم‌بضاعت را متقبل می‌شود.