سراج در مورد حادثه‌ فوت متخصص آنکولوژی در اردبیل و حادثه رخ داده براي يكي از پزشکان در شهرستان ممسنی گفت: درباره این دو حادثه مدارک و مستندات بسیاری داریم، ولی به خاطر برخی مسائل نمی‌توانیم بیان کنیم. گزارش‌های بسیار خوبی داریم که اگر افشا شود شاید برای برخی از آقایان چیزی نماند.

رئیس سازمان بازرسی؛ اگر اسناد وقایع پزشکی اخیر افشا شود برای آقایان چیزی نمی ماند

 

 

 

شرق پرس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شاید برخی آقایان با انتشار گوشه‌ای از گزارش‌ قتل پزشک اردبیلی و حادثه‌ ممسنی مجبور به ترک ایران شوند.
 
 
 
 

ناصر سراج در پایان مراسم اعطای دومین جایزه بین‌المللی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی در مورد حادثه‌ فوت متخصص آنکولوژی در اردبیل و حادثه رخ داده برای یکی از پزشکان در شهرستان ممسنی گفت: درباره این دو حادثه مدارک و مستندات بسیاری داریم، ولی به خاطر برخی مسائل نمی‌توانیم بیان کنیم. گزارش‌های بسیار خوبی داریم که اگر افشا شود شاید برای برخی از آقایان چیزی نماند.

 

 

سراج تأکید کرد: گزارش‌ها بسیار سنگین است، اما متأسفانه از نظر قانونی منع انتشار داریم. در این گزارش‌ها برخی از این آقایان مسائلی را عنوان کرده‌اند که اگر مطرح شود، فکر می‌کنم دیگر نتوانند در ایران بمانند.

 

 

در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره پرونده اختلاس ۷۰ میلیارد تومانی گفت: این پرونده مربوط به یک بدهی بانکی در کرج بود که متأسفانه متهم پرونده پس از گرفتن پول‌ها متواری شده است. سازمان بازرسی در حال رسیدگی و تشکیل گزارشات خود در این پرونده است.

 

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا گزارش بازرسان این سازمان از مقصران تلفات سیل اخیر مشخص شده است یا خیر، گفت: تکمیل گزارشات زمان بسیاری می‌برد، زیرا در حال بررسی تمامی استان‌هایی که در آن سیل جاری شده بود، هستیم و می‌خواهیم کار جامعی انجام دهیم. بازرسان سازمان بازرسی هم‌اکنون مشغول جمع‌آوری مدارک هستند.

 

 

سراج در پاسخ به سؤال دیگری درخصوص اینکه پرونده فساد در فوتبال چه زمانی به سرانجام می‌رسد، گفت: ما درباره فساد همیشه گزارش می‌دهیم و هم‌اکنون نیز مستقر هستیم و همه تخلفات را بررسی می‌کنیم، متأسفانه گزارشات ما محرمانه است و نمی‌توانیم بیان کنیم.

 

 

 

 

 

 

تسنیم