سراج با اشاره به سنگین بودن اختلاس کرج افزود: این پرونده در خصوص معوقات بانکی مطرح شده و با وجود متواری شدن شخص خاطی این پرونده همچنان در حال بررسی است

رئیس سازمان بازرسی: رقم اختلاس کرج بسیار سنگین تر از 70 میلیارد است

 

 

 

شرق پرس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضع رسیدگی به پرونده اختلاس ۷۰ میلیاردی در کرج گفت: میزان اختلاس بسیار سنگین‌تر از این رقم است.
 
 
 
 
ناصر سراج در حاشیه مراسم قدردانی از اعضای سابق هیات منصفه دادگاه مطبوعات تهران در مصاحبه اختصاصی با  خبرگزاری صدا و سیما افزود: این پرونده در خصوص معوقات بانکی مطرح شده و با وجود متواری شدن شخص خاطی این پرونده همچنان در حال بررسی است.
 
 
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه در خصوص برگزاری نخستین جلسه هیات منصفه دادگاه مطبوعات تهران گفت: اولین جلسه در روز یکشنبه آینده برگزار خواهد شد و طبق ماده ۴۰ قانون مطبوعات مراسم تحلیف نیز پس از ایراد سوگند، با حضور هیات حاکمه دادگاه برگزار خواهد شد.
 
 
 
سراج افزود: در استان تهران ۲۱ عضو هیات منصفه و در استان ها اعضای هیات منصفه ۱۴ نفر هستند که با توجه به برگزاری انتخابات در مهر گذشته، در حال حاضر در کل کشور ۴۴۱ عضو هیات منصفه انتخاب شده است و ابلاغیه های لازم نیز از سوی رئیس قوه قضائیه برای آنها صادر و ارسال شده است.