رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور منصوب شد

  پرینت
شناسه خبر : 69615 | تاریخ انتشار : 22 مرداد 1396 - 17:06 |

    به دنبال انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سوابق او که بیشتر متمرکز بر حوزه‌های زیرساختی بوده، بررسی می‌شود. «علی‌اصغر مونسان» متولد سال ۱۳۴۹ در تهران، دانشجوی دکترای عمران از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از […]

 

 

به دنبال انتصاب معاون رییس‌جمهور و رییس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سوابق او که بیشتر متمرکز بر حوزه‌های زیرساختی بوده، بررسی می‌شود.

«علی‌اصغر مونسان» متولد سال ۱۳۴۹ در تهران، دانشجوی دکترای عمران از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناسی ارشد مدیریت ساخت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از سازمان مدیریت صنعتی و کارشناسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف است که تا پیش از این، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

مونسان که تخصص‌اش بیشتر در زمینه‌ی زیرساخت است، در کارنامه‌ی حرفه‌ای‌اش مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، مدیرعامل شرکت آتی‌ساز (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)، معاونت اجرایی شرکت هریس (ستاد اجرایی فرمان امام ره) و عضویت هیأت مدیره و معاونت اجرایی شرکت دی (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) به چشم می‌آید.

او در سال ۱۳۹۱ مدیر نمونه شهرداری تهران شد و در سال ۹۳ با حکم وزیر ورزش وقت دولت یازدهم، به سمت عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. در سال ۱۳۹۵ نیز به عنوان چهره سال صنعت ساختمان در گروه «مدیران دولتی» برگزیده شد.

در دوره‌ای برخی رسانه‌ها به نسبت خانوادگی مونسان و حسن روحانی ـ رییس‌جمهور ـ اشاره کردند که بعدها روابط عمومی منطقه آزاد کیش این نسبت و اخبار را تکذیب و عنوان کرد که مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش تنها بر اساس کارنامه علمی و عملی و سابقه مدیریتی به مونسان سپرده شده است.

همزمان با آغاز تلاش‌های رییس جمهور برای تعیین کابینه‌ی دوازدهم، «مونسان» مسلم‌ترین گزینه‌ای بود که برای ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح شد. در نهایت دکتر روحانی امروز، یکشنبه ۲۲ مردادماه در حکمی او را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

تا پیش از این زهرا احمدی‌پور این مسوولیت را به عهده داشت./ایسنا

 

 

 

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
رفع مشکلات توسعه گردشگری دریایی موجب انقلاب اقتصادی خواهد شد
کشف آثار باستانی هزاره اول میلاد در شهرستان نکا
باید در حوزه گردشگری نگاه راهبردی داشته باشیم/ پیام انتصاب مدیرکل جدید میراث فرهنگی، خروج جوانان متخصص و انقلابی از بن بست مدیریتی است
سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد
حفاران غیرمجاز مازندران دستگیر شدند
مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شد
ثبت دیدگاه
پیام هایی که حاوی توهین, تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

enemad-logo