پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در اظهارات جنجالی علیه سرمربی ایرانی آذربایجان گفت: آیا پول اینقدر ارزش داشت که باعث ناراحتی مردم ایران شوند و کسی مزدوری کند؟ من این‌ها را هموطنان خودم نمی‌دانم

رئیس فدراسیون تکواندو : مهماندوست و بیگی مزدور هستند !

 

شرق پرس : رییس فدراسیون تکواندو در اظهارانی عجیب، با استفاده از واژه هایی نامناسب سرمربی ایرانی تیم آذربایجان و تکواندوکای این کشور را مزدور خواند.
 
محمدرضا پولادگر درخصوص شکست مهدی خدابخشی برابر میلاد بیگی ملی‌پوش ایرانی تیم آذربایجان به خبرنگاران گفت: من متاسفم که در رسانه‌های ما از چند ماه قبل فضای سنگینی برای این رقابت به وجود آوردند و متاسفم برای کسانی که با پول مردم رشد کرده و مثل مزدور به کشورهای دیگر می‌روند و در رویداد بزرگ جلوی چشم مردمان ایران روبه‌روی یک هموطن می‌ایستند. پول چقدر ارزش دارد؟
 
پولادگر گفت: ما حاضریم جان خود را بدهیم تا مردم‌مان شاد شوند. آیا پول اینقدر ارزش داشت که باعث ناراحتی مردم ایران شوند و کسی مزدوری کند؟ من این‌ها را هموطنان خودم نمی‌دانم. من بیشتر شرایط به وجود آمده را عامل باخت خدابخشی می‌دانم. بیگی هم در کلاس فنی ایران آموزش دیده و توانست جلوی خدابخشی اینگونه مبارزه کند. او به خاطر پول در میدانی که باعث شادی هموطنانش می‌شود زیر پرچم کشور دیگر مبارزه کرد. آیا او می‌تواند خودش را ببخشد؟
 
البته مهماندوست کار خلافی انجام نداده و مربیگری در یک کشور خارجی به هیچ وجه عمل ناپسندی نیست، حتی اگر به قیمت شکست ما تمام شود.
 
گفتنی است تیم تکواندوی ایران با مربیگری بیژن مقانلو و مهدی بی باک نتایج خوبی کسب نکرده و با حذف دو نماینده پرامید در بخش مردان ناموفق ترین دوره خود را پشت سر می گذارد . این تیم فعلا مدیون کیمیا علیزاده است که با مدال برنز خود یاعث شادی مردم ایران شده است. تیم تکواندو هم چنین سجاد مردانی را فردا روی شیاپچانگ خواهد داشت./تابناک