به همت اداره فرهنگ و ارشاد گلوگاه برنامه "رادیو نیلوفرانه ، شباهنگام و مازندرانی سرود " با موضوع بهار و طبیعت به استقبال شاعران گلوگاهی رفت...

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه, رادیو مازندران مهمان شاعران گلوگاه در اداره فرهنگ و ارشاداسلامی این شهرستان بود .

به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه برنامه “رادیو نیلوفرانه ، شباهنگام و مازندرانی سرود ” به تهیه کنندگی آقایان فرهاد قلی نژاد و شهرام حق شناس با موضوع بهار و طبیعت به استقبال شاعران گلوگاهی رفت.

 

رادیو مازندران مهمان شاعران شهرستان گلوگاه

 

لازم به ذکر است این برنامه ای جذاب و شنیدنی روز های شنبه و چهارشنبه شب در رادیو مازندران به روی آنتن خواهد رفت.

 

بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گلوگاه نیز در حاشیه این برنامه اظهار داشت : به منظور توسعه و گسترش فرهنگ و معرفی هرچه بهتر طبیعت زیبای مازندران در قالب هنر و ادبیات از زبان شاعران که با احساس و لطافت خاصی بیان می شود می توان به رشد و ارتقاء توریسم و گردشگری کمک شایانی نمود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه افزود : استفاده از شعر شاعران در زمینه های مختلف از جمله زیباشناختی و زیباشناسی طبیعت بکر مازندران در فصل بهار و طبیعت در جذب گردشگران می تواند مفید و موثر واقع گردد.

 

سرایندگان شعر بهار و طبیعت, خانم ها سهیلاسقایی، فاطمه حقانی ، معظمه رجبی ، نیلوفر خواجوی که از شاعران مطرح شهرستان و استان می باشند در این برنامه به خوانش شعر پرداختند.