متهم در اعترافاتش گفت: سه سال با هم ارتباط داشتیم تا این که متوجه خیانت‌های او به خودم شدم. چند بار او را با مردان غریبه دیده بودم...

راز اسارت 4 روزه دختر جوان در خانه مرد بیمار

 

مردی که با انگیزه انتقام‌جویی، زنی را ربوده و چهار روز در خانه‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم دادگاه کیفری استان تهران به حبس، شلاق و تبعید محکوم شد. راز این جنایت از چندی پیش در تماس کوتاه شاکی از داخل اسارتگاه، با پلیس ۱۱۰ برملا شد.

 جام جم نوشت: زن ۳۷ ساله با لحنی مضطرب به ماموران گفت مردی او را ربوده و در خانه‌ای در خیابان شیراز جنوبی زندانی کرده است. به محض قطع تماس، ماموران راهی این آدرس شدند و با نجات گروگان، مرد آزارگر را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به کلانتری و تشکیل پرونده، شاکی درباره جزئیات ماجرا به ماموران گفت: «از سه سال پیش با متهم دوست شدم اما چند وقت پیش با هم اختلاف پیدا کردیم و قرار بود ارتباطمان را قطع کنیم. روز حادثه، متهم مرا سوار ماشینش کرد و به خانه‌اش برد. آنجا مرا مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داد و برای این که نتوانم از کسی کمک بگیرم، گوشی تلفنم را گرفت. تا این که در چهارمین روز اسارت، گوشی خودش را پیدا کردم و با پلیس تماس گرفتم.»

اعتراف به آزار دختر جوان

همزمان متهم نیز مورد بازجویی قرار گرفت و در همان ابتدا با اعتراف به جرم خود گفت: «من هپاتیت دارم و سه سال پیش، یکی از دوستانم این بیماری را از من گرفت و در بیمارستان بستری شد. در طول مدتی که برای عیادت از او به بیمارستان می‌رفتم، با یکی از دوستانش (شاکی) آشنا شدم. سه سال با هم ارتباط داشتیم تا این که متوجه خیانت‌های او به خودم شدم. چند بار او را با مردان غریبه دیده بودم برای همین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. روز حادثه، به بهانه‌ای شاکی را سوار خودرویم کردم و به خانه ام بردم. من آن‌قدر این کار را مخفیانه انجام دادم که حتی پدر و مادرم که در طبقه اول خانه زندگی می‌کنند متوجه ماجرا نشدند. چهار روز شاکی را در خانه‌ام زندانی کردم، گوشی‌اش را گرفتم که نتواند به کسی زنگ بزند، سپس با ضرب و شتم او را مورد آزار و اذیت قرار دادم.»

انکار در دادگاه

با ثبت اعترافات متهم، پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و مستشاری حشمت‌الله توکلی قرار گرفت. صبح دیروز، جلسه رسیدگی در حالی به شکل غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد که متهم با وجود اعترافات خود در بازجویی ها، این‌بار خود را بی گناه دانست و گفت: «آن روز شاکی با میل و اراده خودش به خانه من آمد و فقط دو روز در آنجا ماند. هیچ ضرب و شتم و تعرضی هم در کار نبود.»

با وجود انکار متهم، قضات شعبه هشتم دادگاه، او را مجرم تشخیص داده و به جرم حبس غیرقانونی به سه سال زندان، بابت ضرب و جرح عمدی به پرداخت دیه، به جرم ارتباط نامشروع به شلاق و دو سال تبعید به یکی از شهرهای دورافتاده استان کرمان و صد ساعت خدمات رایگان در محل محکوم کردند.