راهپیمایان گلوگاهی در شرق مازندران با بیان اینکه روز قدس یادگار گرانبهای امام راحل است با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل بار دیگر از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کردند.

راهپیمایان گلوگاهی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند

 

 

به گزارش شرق پرس همصدا با میلیون ها انسان آزاده جهان، مردم روزه دار، مومن و خداجوی شهرستان گلوگاه در شرقی ترین منطقه مازندران، در روز جهانی قدس، یکبار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را طنین انداز کردند.

 

 

راهپیمایان در حالی که تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و پرچم کشور فلسطین را با خود حمل می کردند، با فریاد های الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مراتب پشتیبانی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

 

راهپیمایان همچنین با حمل دست نوشته و پلاکاردهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم جنایتکار بر آمادگی خود برای آزادی قدس شریف تا پیروزی نهایی تاکید کردند.

 

 

راهپیمایان با بیان اینکه روز قدس یادگار گرانبهای امام راحل است و حضور در این حماسه سیاسی یک وظیفه همگانی است ، با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ براسراییل بار دیگر از حقوق ملت مظلوم فلسطین دفاع کردند.

 

 

 

 

 

ایرنا