ساعت حرکت قطار اتوبوسی پل سفید-ساری-گرگان هرروزه ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه از پل سفید ورود به ساری ۷ و ۳۵ دقیقه و ورود به گرگان ۱۰ و ۱۵است.

راه اندازی قطار اتوبوسی جدید از مازندران به گلستان+ ساعت حرکت

 

 

به گزارش شرق پرس یوسف گران پاشا در گفتگو با مهر بیان کرد: با توجه به اینکه افزایش قطارهای حومه‌ای در شهرهای بزرگ یکی از سیاست‌های کاری راه‌آهن است گفت: با نیازسنجی و پیگیری‌هایی که راه‌آهن شمال در این زمینه انجام داد یک رام قطار حومه‌ای از مبدأ پل سفید به مقصد گرگان به ناوگان حمل‌ونقل ریلی این اداره کل افزوده شد.

 

 

مدیرکل راه‌آهن شمال بابیان اینکه اگر در مسیرها نیاز به افزایش قطارهای حومه‌ای باشد راه‌اندازی آن پیگیری می‌شود، افزود: قطارهای حومه‌ای به دلیل نرخ پایین بلیت برای راه‌آهن سودآوری ندارند ولی بااین‌حال برای رفاه حال هم استانی‌ها اولویت کار ما بر این است تا برای سرویس‌دهی به مسافران، این قطارها با نرخ بلیت ارزان، خدمات مناسب و تنوع زمان حرکت سرویس‌دهی کنند.

 

 

وی ادامه داد: علی‌رغم وجود محدودیت در اضافه شدن قطارها در راه‌آهن، درصورتی‌که تعداد مسافر بیشتری جذب قطارهای حومه‌ای شود و تقاضا افزایش یابد، می‌توانیم به همین میزان متقاضی افزایش تعداد قطارها باشیم.

 

 

گران پاشا ظرفیت این قطار اتوبوسی را با سه سالن، ۲۸۸ نفر اعلام کرد.

 

 

شایان ذکر است ساعت حرکت این قطار هرروزه ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه از پل سفید ورود به ساری ۷ و ۳۵ دقیقه و ورود به گرگان ۱۰ و ۱۵ و برگشت این قطار نیز از گرگان ساعت ۱۶ عصر، ورود به ساری ۱۸ و ۳۵ دقیقه و ورود به پل سفید ساعت ۲۰ است.