در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری در بهشهر , از تلاش های 20 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) در مراسم تجلیل از رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری که شب گذشته در سالن همایش بصیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر گفت: تلاش شبانه روزی دانش آموزان در کنار مشاوران و برنامه ریزی از مسائل مهمی است که در دوران تحصیل در مقاطع مختلف باید مورد توجه باشد.

 

قربانعلی اصغری افزود: عامل موفقیت این دانش آموزان توکل به خدا، توجه والدین و تلاش معلمین و مسئولان است که در ادامه راه کسب علم و دانش، این جوانان باید با امید و تلاش بیشتر، برای عمران و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

 

رتبه های برتر کنکور سراسری در بهشهر تجلیل شدند

وی ادامه داد: موفقیت های دانش آموزان در کنکور سراسری امسال بیانگر تلاش مستمر آنان برای کسب رتبه برتر بوده است که در ادامه راه، توجه به مسائل آموزشی و رفع مشکلات مدارس برای افزایش روحیه در بین دانش آموزان فعلی و افزایش خودباوری در آنان برای کسب رتبه های برتر از مسائلی است که با قوت دنبال می شود.

امام جمعه بهشهر هم با تاکید بر توکل بر خدا و دوری از هوای نفس و وسوسه های شیطانی گفت: شیطان، وسوسه نفس، استعمار و دنیا گرایی از مسائل و معضلاتی هستند که مانع رشد انسان می شوند و باید از آن دوری کرد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری اظهار داشت: تلاش برای فراهم کردن امکانات مطلوب برای دانش‌آموزان از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد و باید زمینه های این امکانات فراهم شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای حصول موفقیت در عرصه‌های مختلف آموزشی، پرورشی، علمی، فرهنگی و .. از اولویت های مهمی است که آموزش و پرورش باید به آن توجه ویژه داشته باشد تا پیشرفت همه جانبه در آینده توسط این دانش آموزان و آینده سازان ایجاد شود.

در این مراسم بیش از ۲۰ دانش آموز دختر و پسر بهشهری که موفق به کسب رتبه زیر یکهزار در کنکور سراسری سال ۹۵ شدند تجلیل شد.

 

 

 

مهر