رئیس شورای شهر سورک و یکی از اعضای با سابقه این شورا, از دیگر میهمانان حاضر در غرفه شرق پرس در نمایشگاه مطبوعات بودند.

 

در آخرین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها, دو عضو شورای شهر سورک و یکی از فعالان اجتماعی این شهر میهمان غرفه شرق پرس(شرق مازندران) در نمایشگاه بودند.

علی اکبر قاسمزاده رئیس شورای شهر سورک در گفتگو با شرق پرس, نقش این رسانه را بدلیل بی طرفی و مستقل بودن در منطقه و در میان مردم پر رنگ دانست و افزود نیاز منطقه رسانه ای قوی بود که با ارتباط دوسویه با مردم و مسئولین بتواند آگاهی بخشی منصفانه را سرلوحه کار قراردهد.

 

اکبر مظلومی شورای شهر سورک اکبر قاسمزاده شورای شهر سورک

 

وی همچنین از مدیران این رسانه بومی خواست ارتباط مستمر و پر رنگ تری نسبت به گذشته با شورا داشته باشند تا از ظرفیت های اطلاع رسانی این مجموعه برای پیشبرد اهداف شهری سورک استفاده مناسب تری شود.

قاسمزاده در پاسخ به این سئوال شرق پرس که ایا برای انتخابات آینده شورای شهر سورک کاندید خواهید شد گفت: تا این لحظه برای آمدن به جمع بندی نرسیدم.

رئیس شورای شهر سورک درباره نمره عملکرد خود در مدت حضور  در شورا گفت: با توجه به ابزارها و امکانات موجود و تلاش های مستمری که در دوره مسئولیتم داشتم به خودم نمره بالای ۱۵ می دهم.

اکبر مظلومی یکی دیگر از اعضای شورای شهر سورک بود که در غرفه شرق پرس حضور یافت. وی که با پشتوانه ۱۰ ساله خود در این کرسی حرفهای زیادی برای گفتن داشت در ابتدا از رسانه شرق پرس و بنیان گذاران آن تقدیر و تشکر کرد و رسانه را پل و واسطه ای میان مردم و مسئولان دانست.

این عضو شورای شهر گفت: اطلاع رسانی شغل نیست, یک شوق و یک انگیزه است, چراکه در آن مسائل مادی مطرح نیست و اهالی رسانه با مشکلات و مشقات زیادی به وظیفه و رسالت خبری خود می پردازند.

وی با گریزی به جانفشانی های این قشر در دوره های مختلف نظام گفت: درباره خبرنگار و رسانه همین بس که این قشر با تقدیم بیش از ۲۴۰ شهید و جانباز و آزاده نقش مهمی در اعتلای این مرز و بوم داشته اند.

مظلومی در ادامه جایگاه شرق پرس در افکار عمومی و منطقه را ستود و گفت قریب به اتفاق مردم این رسانه را بی طرف و مستقل می دانند و از این جهت یکی از رسانه های تاثیرگذار منطقه و شهر سورک است.

عضو ادوار شورای شهر سورک در پاسخ به سئوال شرق پرس که چه نمره ای به فعالیت چندین ساله خود در شورا می دهید گفت: من با همه وجود برای مردم کار کردم, خودم نمی توانم نمره ای به خودم بدهم و این مردم هستند که باید به من نمره دهند.

 اکبر مظلومی در پایان و در پاسخ به سئوالی دیگر درباره حضور در انتخابات آینده گفت: شهر من مملو از جوانانی است که استعدادها و پتانسیل های زیادی دارند که می توانند در شورا مثمر ثمر باشند.

در پایان این گفتگو فرصت را مغتنم شمرده و با توجه به شایعاتی که در شهر سورک درباره حضور برخی چهره ها و کُنش گران اجتماعی و سیاسی در انتخابات آینده شورای شهر بوجود آمد از قائمی پرسیدیم که آیا برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر سورک برنامه ای دارید؟ که وی نیز در پاسخ با رد شایعات گفت: برنامه ای برای حضور ندارم و افراد خوبی در شهر هستند که می توانند کمک کننده شورای شهر باشند.

 

شورای شهر سورک