پایگاه صهیونیستی "آروتز شوا" (Arutz Sheva) به انعکاس این مطلب تحت عنوان "ایران: در موساد نفوذ کرده ایم" پرداخته است. البته آقای صفایی از واژه "سرویس های جاسوسی دشمن" استفاده کرده و اسمی از موساد، سیا و ... به میان نیاورده است.

 

 

شرق پرس: اظهارات حجت الاسلام غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در رابطه با نفوذ ایران در سرویس های جاسوسی دشمن، مورد توجه برخی رسانه های صهیونیستی قرار گرفته است.

 

پایگاه صهیونیستی “آروتز شوا” (Arutz Sheva) به انعکاس این مطلب تحت عنوان “ایران: در موساد نفوذ کرده ایم” پرداخته است. البته آقای صفایی از واژه “سرویس های جاسوسی دشمن” استفاده کرده و اسمی از موساد، سیا و … به میان نیاورده است.

در این گزارش آمده است: «خبرگزاری فارس ایران روز سه شنبه به انتشار ادعاهایی مبنی بر نفوذ عوامل اطلاعاتی تهران در کشورهایی که تعامل سختگیرانه ای با جمهوری اسلامی داشته اند، پرداخت.

 

این ادعا توسط حجت الاسلام غلامرضا صفایی رئیس دفتر آیت الله خامنه ای در امور عقیدتی و سیاسی مطرح شده است. وی بدون طرح هیچ گونه اطلاعاتی دیگر گفته است: “ما در سازمان های جاسوسی دشمن نفوذ کرده ایم.”»

 

“آروتز شوا” در ادامه نوشت: «صفایی همچنین عنوان می کند که دستگیری “عبدالمالک ریگی” سردسته گروهک تروریستی جندالله در چهار سال پیش، نتیجه کار داخلی در سرویس های جاسوسی دشمن بوده است.»

این رسانه صهیونیستی در ادامه، عصبانیت خود را با تلاش برای بد نام کردن و اتهام دروغگویی به رسانه های ایرانی به نمایش گذاشته و عنوان می کند: «گزارش فارس با تصاویری از نمادهای سازمان سیا، MI6 انگلیس و موساد همراه است که نشان دهنده کشورهایی است که صفایی به آن اشاره داشته است. خبرگزاری فارس سابقه ای طولانی در طرح ادعاهای بی اساس دارد.»/جام نیوز